“לא הייתה סיבה לחקירה”: התיק של ח”כ אלמוג כהן בדרך לסגירה

אחרי שנחקר באזהרה בחשד לחבלה בנסיבות מחמירות לפני 11 שנים: במשטרה לא צפויים לזמן את חבריו ליס"מ נגב לחקירה • התיק יועבר לפרקליטות במצבו הנוכחי - וככל הנראה ייסגר
חרדים 10
כ"א שבט התשפ"ד / 31.01.2024 01:26

גורמים במשטרה מעריכים היום (שלישי) כי לאחר שנחקר באזהרה בחשד לחבלה בנסיבות מחמירות, בעת שירותו ביס”מ נגב לפני 11 שנים – חקירת ח”כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית בדרך לסיומה.

איפה אתם רוצים את הדירה שלכם? הגרלת ‘דירה בהנחה’ • כל הפרטים

לפי דיווח בחדשות 13, במשטרה כרגע מסתפקים בחקירתו בלבד, ולא יזמנו את עמיתיו ליחידה לחקירה.

גורמים במשטרה אמרו לחדשות 13: “לא הייתה סיבה לחקירה ולא נבעה ממנה אף ראיה חדשה. נעביר את התיק לפרקליטות במצבו הנוכחי – והוא ככל הנראה ייסגר”.

כהן נחקר באזהרה לפני כשבוע וחצי, במשך 3 שעות, לאחר קבלת אישור מהיועצת המשפטית לממשלה עו”ד גלי בהרב מיארה. הוא הגיע לחקירה מלווה בסנגורו עו”ד אפרים דמרי.

ראש אגף החקירות, ניצב יגאל בן-שלום, החליט על פתיחת החקירה כנגד הח”כ. המפכ”ל קובי שבתאי לא ידע על זימונו באותה העת, כיוון שהיה בהליך רפואי.

החשד נגד כהן הוא תקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות בתקרית שאירעה בשנת 2013 בעת מעצר ערבים כשהיה שוטר יס”מ במהלך הפגנה ביישוב חורה.

במשטרה הסבירו כי זימנו אותו לחקירה “בעקבות מידע עדכני שהתקבל”.

כהן התייחס בשבוע שעבר בנאומו במליאת הכנסת לחקירתו – וזעק: “כל מי שחשב להפחיד אותי אני אבשר לכם משהו, בשבעה באוקטובר יצאתי מהבית וחשבתי שאני הולך למות כי הגופות של החברים שלי היו מוטלות לאורך הרחובות, ואם אתם חושבים שאתם מפחידים אותי אתם טועים, כמו מאפיה אתם מתנהלים.

“אם אתם עושים את זה לחבר כנסת, מה תגיד מסעודה משדרות, מה הם יגידו, ככה מתנהלים במדינת חוק? לפני 12 שנים לא היה לכם שום דבר נגדי, על זה קוראים לחקירה?

“אז בואו אני אספר לכם עוד משהו, אתם רק פתחתם לי את התיאבון עוד יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות