גיבוי רבני לשר גולדקנופף: “לבלרים מקצה המחנה  מנסים לרפות ידיים”

ראש בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי,  שיגר מכתב תמיכה לשר השיכון יצחק גולדקנופף על דבריו ב'כנס הניצחון לישראל' - ותוקף את 'יתד נאמן' • "דבריך מיוסדים על פסק ההלכה של מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל"
יוסף גרינבוים
כ' שבט התשפ"ד / 30.01.2024 19:26

חסר תקדים: ראש בית דין רבני חב”ד בארץ הקודש, הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי,  שיגר היום (שלישי) מכתב לשר השיכון יצחק גולדקנופף על דבריו ב’כנס הניצחון לישראל’ על החזרה להתיישב בחבל עזה וגוש קטיף – ותוקף את העיתון ‘יתד נאמן’ שיצא נגד השר.

רושמים לגני הילדים ובתי הספר בירושלים? • פה כל המידע שצריך

“הנני לחזק את ידך אשר הבעת במהלך השבוע האחרון את דעת התורה הקדושה, אודות הסכנה האיומה במסירת שטחי ארץ הקודש לאוייבים, ובמיוחד אשר כל העולם כולו נוכח לראות את התוצאות האיומות רח”ל ממסירת השטחים לאחר גירוש גוש קטיף ה”י”, כתב הרב.

הגרי”י ירוסלבסקי הזכיר כי זו עמדת אגודת ישראל מאז ומעולם: “דבריך מיוסדים על פסק ההלכה של מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל משנת תרצ”ז שאין לוותר על אף שעל מארצנו הקדושה, כידוע ומפורסם לכל”.

על המתקפה ב’יתד נאמן’ על דברי שר השיכון – כותב הגרי”י ירוסלבסקי “הנני למחות מחאה נמרצת נגד לבלרים מקצה המחנה אשר רח”ל מנסים לרפות ידיים, גם כאשר כולם נוכחים לראות אשר תורתנו היא תורת חיים ואין בלתה, וכל הניסיונות בשנים האחרונות ללכת בדרכים מנוגדות לתורה הק’ מביאות לתוצאות הרות אסון. אשריך שנתפסת על דברי תורה”.

לצפייה בגודל מלא – לחצו על התמונה: 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות