השתגעו? פעילת הימין צייצה נגד הטרור הערבי וזומנה להליך משמעתי

פעילת הימין איילת לאש זומנה לשימוע בנציבות שירות המדינה, בגלל ציוצים שפרסמה לפני כשלוש שנים בטוויטר - בהם יצאה כנגד הטרור הערבי • עו"ד עדי קידר: "הליך מפלה ומוטה. אם הנציבות סבורה כי תחנך את איילת באמצעות השימוע, היא טועה ומטעה. ניאבק עד לזיכויה המלא"
יוני גרין
כ' שבט התשפ"ד / 30.01.2024 10:26

הרדיפה נגד המתיישבים ביהודה ושומרון נמשכת: פעילת הימין איילת לאש זומנה לפני מספר ימים לשימוע בנציבות שירות המדינה, בגלל מספר ציוצים שפרסמה לפני כשלוש שנים ברשת החברתית טוויטר, בהם יצאה כנגד הטרור הערבי.

איפה אתם רוצים את הדירה שלכם? הגרלת ‘דירה בהנחה’ • כל הפרטים

לטענת הנציבות, לאש העובדת כמורה, פרסמה אמירות של גזענות והסתה כנגד ערבים וכנגד השרה לשעבר לאיכות הסביבה תמר זנדברג ממרצ, בשלושה ציוצים שונים במהלך שנת 2021.

השימוע ללאש יתקיים בבית הדין למשמעת של עובדי המדינה בירושלים.

איילת לאש הגיבה לזימון לשימוע: “זו פשוט בושה וחרפה. אני נמצאת כבר מעל 100 ימים לבד בביתי עם ילדי, כי בעלי לוחם במילואים, ואני מדלגת בין עבודתי כמחנכת לבין אחזקת הבית. השימוע הוא סטירת לחי מהמדינה אותה אני משרתת וסתימת פיות מכוערת.

“נחקרתי במשטרה על הפוסטים בשלושה תיקי חקירה שונים, כולם נסגרו בחוסר אשמה, ואף הפרקליטות סגרה את התיקים נגדי. במקום שהמדינה תעסוק במסיתים האמיתיים כמו אחמד טיבי, שהיה יועצו של רב המחבלים וכיום חבר בכנסת ישראל – באים אליי, שהזהרתי והתרעתי מפני הטבח והפוגרום שאכן קרה בשמחת תורה.

“בימים אלה ישנם מנהלי בתי ספר שנוהגים בצורה אנטישמית ומסלקים ילדים המבקשים להניח תפילין מבית הספר, אותם אף אחד לא חוקר, להם לא אומרים כלום. אנשי ציבור מסיתים לסרבנות ולמרי אזרחי ואיש מהם לא נחקר. אין בפוסטים שפרסמתי הסתה או גזענות, אלא פשוט שיקוף של המציאות”.

עו”ד עדי קידר מחוננו, המייצג את לאש: “המשטרה בחנה דבריה של איילת ובחרה שלא להעמידה לדין כיוון שלא ביצעה כל עבירה. למרות זאת, בחרה זרוע אחרת של המדינה לנסות ולהעמיד את איילת לדין. אנו ניאבק בנחישות בהליך זה שהינו מפלה ומוטה. אם הנציבות סבורה כי היא תחנך את איילת באמצעות השימוע היא טועה ומטעה. אנו ניאבק עד לזיכויה המלא של איילת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות