תעשו פרצוף מופתע • רונן בר: בין 60%-70% מהסיוע מגיע לידי חמאס

ראש השב"כ גילה לשרים בישיבת הקבינט כי רוב משאיות הסיוע ההומניטרי שנכנסות לעזה מגיעות לידי מחבלי חמאס או נבזזות על ידם  • גורם מדיני לערוץ 14: "זה ההיפך ממטרות המלחמה - מנסים למצוא חלופה"
חרדים 10
י"ח שבט התשפ"ד / 28.01.2024 21:32

ראש השב”כ רונן בר אמר בישיבת הקבינט שהתקיימה ביום חמישי, כי בין 60-70 אחוזים ממשאיות הסיוע ההומניטרי שנכנסות לרצועת עזה מגיעות לארגון הטרור חמאס או נבזזות על ידו. כך דיווח הערב (ראשון)  מוטי קסטל בערוץ 14.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

גורם מדיני בכיר אמר לערוץ 14 בתגובה: “זה ההיפך ממטרות המלחמה, ביד אחת אתה מחזק את החמאס וביד השנייה אתה לא באמת מתקדם במטרה להשמיד את היכולות השלטוניות שלהם – מנסים למצוא חלופה לעניין הזה, אך זה עדיין לא מתקדם”.

מוקדם יותר היום דווח כי מפקד פיקוד הדרום חתם הלילה על הרחבת צו שטח צבאי סגור במעבר כרם שלום, זאת לאחר ההפגנות שהתבצעו במקום שמנעו את הכנסת הסיוע ההומניטרי לשטח הרצועה.

88 משאיות סיוע הומניטרי נכנסו היום לעזה דרך מעבר רפיח – אחרי שעברו בידוק ישראלי בניצנה. המפגינים חסמו כ-150 משאיות נוספות בכרם שלום.

מתוך כך,  למוקד המשפטי של חוננו דווח על ארבעה מעוכבים לחקירה בתחנת שגב שלום, לאחר שעוכבו במעבר ניצנה, במהלך מחאה וחסימה של המשאיות המעבירות סיוע הומניטרי לעזה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות