איך הגיבה אמה של החטופה דורון אחרי שצפתה בסרטון של חמאס

חמאס פרסם בערב שבת סרטון בו מתועדות החטופות דניאלה גלבוע, קרינה ארייב ודורון שטיינברכר אמה של דורון ל-ynet Live: "מעודד שראינו אותה, אבל רואים שהיא עברה דברים נוראיים • העיניים שלה, אני רואה עיניים מתות" אביה: "היא נראית נחושה, חייבים להחזיר אותה"
חרדים 10
י"ח שבט התשפ"ד / 28.01.2024 18:30

סימונה שטיינברכר, אמה של דורון בת ה-30 שנחטפה מכפר עזה ב-7 באוקטובר,  התייחסה היום (ראשון) בשיחה עם ynet Live לסרטון שחמאס פרסם בערב שבת בו נראית דורון יחד עם קרינה ארייב בת ה-19 ודניאלה גלבוע בת ה-19.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

“היא רזתה, כמו שאנחנו יודעים שכולם רזו שם, אבל העיניים שלה, אני רואה עיניים מתות, עיניים שאין בהן אותות חיים”, אמרה האם. “זה נורא, תחשבו שעומדת אמא ורואה את הבת שלה עם אין-כלום בעיניים, אין, העיניים בוהות, זה נורא. זו דורון שרואים עליה שעברה דברים נוראיים ואני רוצה להוציא אותה ואת כולם כמה שיותר מהר משם”.

הסרטון שהפיץ חמאס  נפתח עם הכיתוב “הזמן אוזל” ומצוין בו שהחטופים מוחזקים כבר מ-107 ימים.

האם הוסיפה: “זה מעודד שסוף-סוף ראינו אותה, כי עד עכשיו היו רק שיחת הטלפון וההקלטה שבה היא אמרה שתפסו אותה. אבל אני מאוד-מאוד מודאגת. ראיתם את הפנים שלה, העיניים שלה שקועות, היא חיוורת. חלק מזה כי היא אמורה לקבל תרופות ש-114 ימים היא לא מקבלת אותן, זאת בנוסף לתנאי רעב וצמא שכל החטופים חווים שם. אני בדרישה, בקשה, תחינה, לא יודעת מה עוד להגיד, לראש הממשלה ולקבינט – תעשו הכל כדי שתהיה עסקה שתשחרר את דורון ואת כולם”.

רוני שטיינברכר, אביה של דורון, סיפר בשיחה עם ynet כיצד התרשם מהמראה של בתו בסרטון: “התכוננתי נפשית למשהו יותר קשה, אבל התעודדתי מאוד מהתמונה. בסרטון היא נראית נחושה, היא בסדר, אנחנו רואים פלג גוף עליון, אבל אנחנו לא יודעים מה היה למטה, ומה היא עברה ומה היא לא עברה, היא נראית כחושה, עיניים כבויות, אבל בסדר. היא בחיים ועכשיו כשהיא בחיים אז חובה על מדינת ישראל לעשות הכל כדי להחזיר אותה בשלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות