ומי שרת השיכון בממשלה החלופית שמציעה ‘יש עתיד’? מיכל שיר

לראשונה מפרוץ המלחמה: יש עתיד מגישה הצעת אי אמון שכוללת גם את הרכב הממשלה - אם תתקבל ההצעה • לתפקיד שרת הביטחון מציעה המפלגה את אורנה ברביאי שפרשה מהכנסת לפני חצי שנה
אריה ריבקינד
י"ח שבט התשפ"ד / 28.01.2024 17:42

 לראשונה מתחילת המלחמה: מפלגת ‘יש עתיד’ הודיעה היום (ראשון) כי תגיש מחר הצעת אי אמון בממשלה בעקבות כוונת הממשלה להניח על שולחן הכנסת את “תקציב המדינה הפוליטי, חסר האחריות וחסר הבושה”.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

במפלגה פנו לכלל הסיעות: “קוראים לסיעות הבית ולחברים מתוך הממשלה והקואליציה שמאמינים כמונו כי סדר העדיפויות המוצע לקוי ופוגע ברוב העובד והיצרני בישראל וכי ישראל צריכה שינוי – לתמוך בהצעה”.

במפלגת ‘ישראל ביתנו’, שהיא חלק מהאופוזיציה עם לפיד, הבהירו כי לא יתמכו בהצעה – בנימוק: “לא זמן לבחירות”.

ב’יש עתיד’, שלא חדלים מלהציף מסרים מפלגים בחודשי המלחמה, פירטו את הרכב הממשלה המוצע – אם ההצעה תתקבל.

המועמד לתפקיד ראש הממשלה מטעם יש עתיד הוא ח”כ יאיר לפיד. לתפקיד שרת הביטחון מציעה המפלגה את אורנה ברביאי שפרשה מהכנסת לפני חצי שנה לטובת המירוץ לראשות עיריית תל אביב.

על פי ההצעה לתפקיד שר החוץ מיועד ח”כ מיקי לוי, לתפקיד שר האוצר מאיר כהן, לשר החינוך מוצע אלעזר שטרן, לשרת הבריאות מירב בן ארי.

עוד בממשלת הפייק של לפיד: מירב כהן מיועדת לתפקיד שרת הרווחה, יוראי להב-הרצנו לשר הגנת הסביבה, מטי צרפתי-הרכבי לשרת הפנים, ולדימיר בליאק לשר הכלכלה, רם בן ברק לשר החקלאות, יואל רזבוזוב שפרש הכנסת לפני יותר משנה מיועד לתפקיד שר הקליטה, רון כץ לשר התרבות והספורט, מיכל שיר לשרת השיכון, עידן רול לשר התקשורת ויואב סגלוביץ’ לשר לביטחון פנים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות