ניקב צמיג של אישה כי הפריעה לו – ולא חלם איזו הפתעה מצפה לו

"עכשיו אני אפוצץ לך את הגלגל": כתב אישום הוגש היום נגד תושב אשדוד בן 30, שניקב צמיג רכב של אישה - רק בגלל שהפריעה לו לכאורה בכביש  • את מה שקרה אחרי שתקף הוא לא צפה
חיים טוויל
י"ח שבט התשפ"ד / 28.01.2024 15:50

כתב אישום הוגש היום (ראשון)  נגד תושב אשדוד שניקב את צמיג הרכב של אישה, רק בגלל שהפריעה לו לכאורה בנסיעה בכביש.

מזהים שהילד מוכשר מאד? תזניקו אותו קדימה עם קורסים לחרדים

ראשיתה של החקירה ביום חמישי האחרון, כאשר בצומת הרחובות מילמן  ודב גור באשדוד התגלע ויכוח בין הנאשם שנסע ברכב לבין אישה שנסעה ברכבה עם ילדיה – על רקע שימוש בדרך.

בעוד האישה המשיכה לפלס דרכה ברחוב העמוס, ירד הנאשם מהרכב בו נסע  ואיים עליה: “עכשיו אני אפוצץ לך את הגלגל” – ומיד לאחר מכן ניקב את צמיגה האחורי באמצעות חפץ חד.

לרוע מזלו של הנאשם האלים, בן 30 מאשדוד, הבחינו במעשה שוטרים שהיו בסמוך, שמיד חסמו את רכבו ועיכבו אותו לחקירה, שבסיומה הוארך מעצרו ע\ל ידי בית המשפט.

היום, במהירות שיא,  הגישה נגדו חטיבת התביעות המשטרתית בלכיש, כתב אישום ולצידו בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים, בתנאי מעצר בית.

המשטרה אומרים: “במרחב לכיש של המחוז הדרומי, פועלת מזה מספר חודשים תכנית זירו (ZERO) אלימות, שמטרתה לטפל באופן מהיר וממוקד בעבירות בריונות ואלימות שפוגעות באופן ישיר באזרח הנורמטיבי, וכן מעצר והבאה מהירה לדין את אותם עבריינים שנוקטים באלימות בניגוד לחוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות