בקבוקי תבערה ורימונים: אישום נגד שני מציתי חנות סלולר בבית שמש

המשטרה פיענחה הצתת חנות סלולר בבית שמש: מהחקירה עולה כי החשודים הגיעו במונית לבית שמש כשבאמתחתם בקבוקי בנזין, הציתו את חנות הסלולר ונמלטו חזרה לירושלים • נעצרו בדירתם, שם מצאו הבלשים בקבוקי תבערה ורימונים • היום צפוי נגדם כתב אישום
חיים טוויל
י"ח שבט התשפ"ד / 28.01.2024 09:40

בשבועות האחרונים התנהלה חקירה בתחנת המשטרה בבית שמש,  בעקבות הצתת חנות לממכר טלפונים סלולריים בעיר – על רקע “כשרות” המכשירים והתנגדות גורמים קיצוניים למכירתם.

איפה אתם רוצים את הדירה שלכם? הגרלת ‘דירה בהנחה’ • כל הפרטים

במסגרת החקירה, עצרו בלשי תחנת בית שמש שני חשודים המעורבים במעשה וחקירתם הושלמה בימים האחרונים. היום (ראשון) צפוי נגדם כתב אישום.

בסביבות השעה 3:15 לפנות בוקר של כ”ו טבת, התקבל דיווח במוקד המשטרה על שריפה בחנות סלולר בעיר בית שמש – וכי נגרם נזק כבד לעסק ולתכולתו. למקום הוזעקו שוטרי תחנת בית שמש וכוחות כב״ה.

חוקרי המשטרה והזיהוי הפלילי החלו באיסוף ממצאים ונפתחה חקירה במשטרה. מפעולות חקירה ראשוניות בזירה, התחזק החשד כי מדובר בהצתה מכוונת.

מהחקירה במשטרה עלה,  כי שני החשודים הגיעו ברכב סמוך למקום, ניגשו רגלית אל בית העסק ולאחר שפרצו את הדלת ושפכו חומר דליק, הציתו אש במקום ונמלטו.

בעקבות ממצאים אלו, פעלו חוקרי תחנת בית שמש וגורמי המודיעין, לאיתורם של החשודים, ובתחילה אותר נהג הרכב ונעצר לחקירה.

לאחר ביצוע פעולות החקירה, תוך שימוש באמצעים שונים, במטרה להתחקות אחר החשודים, נחשפה זהותם. בהתאם לצווי בימ”ש שהוצאו לטובת מעצרם של החשודים, למחרת איתרו בלשי תחנת בית שמש את שני החשודים בדירתו של אחד מהם – והשניים נעצרו.

בחיפוש בדירה איתרו הבלשים 4 בקבוקי תבערה ורימוני גז ועשן. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בית שמש.

עוד נודע בחקירה, כי קודם למעשה, ניגש אחד החשודים אל תחנת דלק על גבי קטנוע, מילא בקבוקים בחומר דליק ושב אל הדירה בה שהו בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים. לאחר שביצעו את ההצתה המיוחסת להם, שבו בשלב מאוחר יותר אל הדירה, שם ניסו להעלים ראיות הקושרות אותם למעשה.

מעצרם של שני החשודים הוארך לבקשת המשטרה בבימ”ש מעת לעת, וחוקרי המשטרה ביססו נגדם תשתית ראייתית להצתת החנות.

לאחרונה הושלמו פעולות החקירה במשטרה, והיום כאמור צפוי נגדם כתב אישום על ידי הפרקליטות.

קצין אח״מ תחנת בבית שמש, רב פקד אביעד בלמס: “משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל נסיון לפגוע בבעלי עסקים, בין אם אלו מוכרי סלולר ובין אם מדובר בבעלי עסקים אחרים ותמשיך לפעול בנחישות ובכל האמצעים שברשותה כנגד מקרים פסולים של ונדליזם ואלימות באשר הם.

“בזכות נחישות שוטרי תחנת בית שמש במחוז ירושלים, החקירה שהתנהלה בשבועות האחרונים בעקבות הצתת חנות טלפונים בעיר הושלמה לאחר שחוקרי התחנה הצליחו להתחקות אחר החשודים ולעצור אותם. עם סיום החקירה, צפויים נגדם כתבי אישום. התנהלות פסולה זו של אותם פורעי חוק, לא תרפה את ידנו ממאבק בפשיעה ונמשיך לפעול באמצעות מגוון כוחות ואמצעים למיצוי הדין עם אותם עבריינים שינסו לפגוע בשלום הציבור, בטחונו ורכושו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות