טלי גוטליב שיתפה קונספירציה – ועוררה סערה • המוסד: “שקרים”

חברת הכנסת פרסמה תיאוריית קונספירציה מאתר בשם "עדנה קרנבל" הקושרת את בעלה של שקמה ברסלר למנהיג חמאס סינוואר • המוסד: "זו הפעם השנייה שבה חה"כ גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד"
יוני גרין
י"ד שבט התשפ"ד / 24.01.2024 13:36

חברת הכנסת טלי גוטליב עוררה היום (רביעי) עוד סערה, לאחר שהפיצה קונספירציה  לפיה בעלה של מובילת  הפגנות השמאל שקמה ברסלר עמד בקשר עם מנהיג חמאס יחיא סינוואר לפני 7 באוקטובר ונעצר על בגידה.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

דבריה של גוטליב התבססו על אתר בשם “עדנה קרנבל” – שציין בכתבה כי הדברים מסתמכים, בין היתר, על ציוץ ישן של גוטליב עצמה.

גוטליב כתבה היום: “עדנה קרנבל מפרסמת שארה”ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מספר ימים לפני התופת. ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רה”מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!”

באתר ‘עדנה קרנבל’ הבהירו: “כתבה זו פורסמה על בסיס סקופ שקיבלנו מגורם עם חסינות פרלמנטרית”.

מארגון ‘פייק ריפורטר’, שבחן את הדברים שהפיצה גוטליב, נמסר: “האתר המכונה ‘עדנה קרנבל’ עסק בימים האחרונים בהפצת ידיעה שקרית לפיה בעלה של שקמה ברסלר הוא סגן ראש השב”כ, וכי הוא נעצר על בגידה.

“השקר מופץ באינטנסיביות ברשתות החברתיות ואפליקציות המסרים. מבדיקה שלנו, בעלה של שקמה ברסלר הוא לא סגן ראש השב”כ והוא לא עצור. פייק מוחלט”.

אבישי גרינצייג, הכתב המשפטי של ‘כאן חדשות’, עקץ את גוטליב: “תמיד משמח לראות שאת מסתמכת על מקורות מודיעין רציניים ואיכותיים ביותר כמו עדנה קרנבל”.

העיתונאי יניר קוזין מגל”צ שאל: “ואחרי שהסתלבטנו, זה הזמן לשאלות, מה את עושה עם הכוח שלך טלי גוטליב? ‘עדנה קרנבל מפרסמת’, מי זאת עדנה קרנבל? את מכירה אותה? נפגשתן פעם? דיברתן פעם בטלפון? מה זה האתר הזה שממנו את מפרסמת דברים כהוכחה למשהו שאמרת? מה המטרה שלך עכשיו? מה את רוצה? אין בך טיפה של אחריות? משהו?”

מהמוסד נמסר בתגובה: “מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות