גוטליב: מגלומן, ימני מחמד, תודרך לצאת נגדי. עמית סגל: “מופקרת”

בעקבות ציוץ שלה שעורר סערה: הפרשן הפוליטי עמית סגל קרא למתפקדי הליכוד לשלוח את ח"כ טלי גוטליב "לאן שהיא צריכה להישלח" חברת הכנסת: "הדברים שאני רושמת בטוויטר מעצבנים אותו. איך אני מעזה באמת"
אבי כץ
י"ד שבט התשפ"ד / 23.01.2024 23:52

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, תקף הערב (שלישי) בחריפות את חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד אחרי שציוץ שלה בטוויטר עורר סערה.

מזהים שהילד מוכשר מאד? תזניקו אותו קדימה עם קורסים לחרדים

גוטליב צייצה אמש, לאחר גל שמועות על אסון המבנים בעזה: “אולי די להטריף את הציבור שאחוז דאגה נוראית? שימו קץ לשמועות והוציאו הודעה, גם אם היא הודעה חלקית. אנחנו בשנת 2024. אין לקבל שהציבור יקבל ידיעות לא רשמיות בטלגרם”.

גוטליב הוסיפה: “דובר צה”ל. אנא גלו רגישות ואחריות. שמועות כמו אש בשדה קוצים כבר שעות. ה’ ישמור על חיילנו הגיבורים עזי הרוח”.

עיתונאי התאגיד אבישי גרינצייג הגיב לגוטליב: “חשבת אולי שהשמועות עוברות כבר שעות כמו אש בשדה קוצים בגלל אנשים חסרי ‘רגישות ואחריות’ כמוך שמפיצים את השמועות הללו?”

עמית סגל כתב בתגובה  על חברת הכנסת: “מופקרת. מקווה שמתפקדי הליכוד ישלחו אותה בחזרה לאן שהיא צריכה להישלח”.

גוטליב הגיבה על המתקפה: “אדוני ראש הממשלה, אני בטוחה שהיועצים הגרועים שלך לא מספרים לך שהם מתדרכים עיתונאים שופרות שלך לצאת נגדי. השופר מס. 2 המגלומן, הימני מחמד, עמית סגל פנה היום לחברי הליכוד לצאת נגדי, כי הדברים שאני רושמת בטוויטר מעצבנים אותו. איך אני מעזה באמת.. מבטיחה להמשיך ביתר עוצמה למען העם והארץ שלי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות