“אולי נפלתי, אל תהיו עצובים”: המכתב האחרון של אלקנה ויזל ז”ל

"תחיו! אל תפסיקו לרגע את העוצמות של החיים! בצוק איתן כבר נפצעתי. הייתה לי את הבחירה להישאר מאחור, אבל אני לרגע לא מתחרט על כך שחזרתי להיות לוחם" • המחנך רס"ר (מיל') אלקנה ויזל הי"ד מבני דקלים כתב מכתב שנמצא על ידי בני משפחתו לאחר מותו באסון בעזה
חרדים 10
י"ג שבט התשפ"ד / 23.01.2024 13:11

רס”ר (מיל’) אלקנה ויזל הי”ד, בן 35 מבני דקלים, מחנך במקצועו, כתב לפני שיצא לקרבות בעזה מכתב – שהתגלה על ידי בני משפחתו לאחר נפילתו באסון ברצועה.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

הוא הותיר אחריו את רעייתו גלית וארבעה ילדים.

“אם אתם קוראים את המילים האלה כנראה שקרה לי משהו. קודם כל במקרה שנחטפתי לשבי החמאס אני דורש שלא תעשו שום עסקה לשחרור של אף מחבל כדי לשחרר אותי. הניצחון המוחץ שלנו יותר חשוב מהכל, אז אנא פשוט תמשיכו לפעול בכל הכוח כדי שניצחוננו יהיה כמה שיותר מוחץ”.

השורות הבאות מצמררות: “אולי נפלתי בקרב. כשחייל נופל בקרב זה עצוב. אבל אני מבקש מכם שתהיו שמחים. אל תהיו עצובים כשאתם נפרדים ממני. תשירו הרבה, תיטעו בלבבות, תחזיקו אחד לשני את הידיים ותחזקו זה את זה. יש לנו כל כך הרבה על מה להתגאות ולשמוח, אנחנו דור של גאולה! אנחנו כותבים את הרגעים הכי משמעותיים בהיסטוריה של העם שלנו, ושל העולם כולו.

אז בבקשה מכם תהיו אופטימיים. תמשיכו לבחור בחיים כל הזמן. חיים של אהבה, תקווה, טוהר ואופטימיות. תסתכלו לאנשים היקרים שלכם בלבן של העיניים ותזכירו להם שכל מה שעובר עליהם בחיים האלה שווה את זה. ושיש להם הרבה בשביל מה לחיות.

תחיו! אל תפסיקו לרגע את העוצמות של החיים! בצוק איתן כבר נפצעתי. הייתה לי את הבחירה להישאר מאחור, אבל אני לרגע לא מתחרט על כך שחזרתי להיות לוחם. להפך, זאת ההחלטה הכי טובה שהחלטתי אי פעם”.

21 לוחמי מילואים נפלו אתמול באירוע הקשה ביותר במלחמה עד כה. שני מבנים קרסו על לוחמי צה”ל סמוך לגדר במרכז הרצועה, כתוצאה מירי טיל נ”ט של מחבלים שגרם לפיצוץ חומרי הנפץ בהם השתמשו הלוחמים להשמדת המבנים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות