אלמוג כהן זעק: “אני לא מפחד מאף אחד, כמו מאפיה אתם מתנהלים”

הח"כ מעוצמה יהודית כהן זעק במליאת הכנסת על חקירתו במשטרה בשבוע שעבר כנקמה: ""אם אתם עושים את זה לחבר כנסת, מה תגיד מסעודה משדרות, מה הם יגידו, ככה מתנהלים במדינת חוק?"
אריה ריבקינד
י"ב שבט התשפ"ד / 22.01.2024 19:08

חבר הכנסת אלמוג כהן התייחס בנאומו סוער במיוחד במליאת הכנסת היום (שני) לחקירתו בשבוע שעבר בלהב 433 על אירוע שהתרחש לפני 12 שנים, בעת שהיה שוטר.

איפה אתם רוצים את הדירה שלכם? הגרלת ‘דירה בהנחה’ • כל הפרטים

כהן זעק מעל הדוכן:  “כל מי שחשב להפחיד אותי אני אבשר לכם משהו, בשבעה באוקטובר יצאתי מהבית וחשבתי שאני הולך למות כי הגופות של החברים שלי היו מוטלות לאורך הרחובות, ואם אתם חושבים שאתם מפחידים אותי אתם טועים, כמו מאפיה אתם מתנהלים.

“אם אתם עושים את זה לחבר כנסת, מה תגיד מסעודה משדרות, מה הם יגידו, ככה מתנהלים במדינת חוק? לפני 12 שנים לא היה לכם שום דבר נגדי, על זה קוראים לחקירה?

“אז בואו אני אספר לכם עוד משהו, אתם רק פתחתם לי את התיאבון עוד יותר”.

בשבוע שעבר, לאחר החקירה, נמסר מלשכת ח”כ כהן: “היום בבוקר נחקר ח״כ אלמוג כהן ביאח״ה-להב 433, בנוגע לאירוע הפרת סדר בו השתתף ואף נפצע כלוחם בכוחות הביטחון בשנת 2013, זאת לאחר בקשתו של עופר כסיף לפתוח בחקירה בעניין.

“ח״כ כהן שימש כל חייו הבוגרים כלוחם בכוחות הביטחון, לחם עם חבריו לנשק בשביעי לאוקטובר ואינו מצטער על דבר שעשה בשירותו למען המדינה וכנגד מבקשי רעתה.

“כמו כן, לא ניתן לנתק את האירוע הנ״ל מהעובדה שבשבועות האחרונים ח״כ כהן מדבר מעל כל במה על פרשה בטחונית חמורה – ודווקא כעת יש מי שמנסה להלך עליו אימים באמצעות זימון לחקירה מיותרת מלפני 11 שנים.

“אולם, ח״כ כהן סומך ידיו על רשויות אכיפת החוק ומשטרת ישראל ואינו מתכוון לשנות את דרכו הדוגלת בחקר האמת עד גילויה ובגיבוי כוחות הביטחון באשר הם, למען בטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל”.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב – ותקף את היועמ”שית: “ההנחיה של היועצת המשפטית לממשלה לחקור את ח”כ אלמוג כהן אודות אירוע שאירע לפני למעלה מעשור, היא חמורה ומעלה ריח חריף של רדיפה פוליטית. זו אותה יועמ”שית שמסיבות פוליטיות מנסה לתקוע מקלות בגלגלים בפרויקט הלאומי שתכליתו לאפשר לאזרחי ישראל להתחמש ולהגן על עצמם.

“מכל מקום, הניסיון שלה להלך אימים על נבחרי ציבור מימין, לא ירפה את ידינו מלהמשיך לפעול לטובת הצלת אזרחי ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות