רה”מ למשפחות: אין הצעה אמיתית של חמאס, יש יוזמה שלנו

ראש הממשלה נפגש עם נציגי משפחות החטופים - ושוחח עמם בלשכתו יותר משעה • עינב, אמא של מתן שחטוף בעזה, אמרה אחרי הפגישה: "הוא אמר שכל הפרסומים על עסקאות לא רלוונטיים" • בנו של החטוף גדי מוזס: "הוא אמר שהמתווה כרגע הוא מתווה שאי אפשר להסכים עליו"
אריה ריבקינד
י"ב שבט התשפ"ד / 22.01.2024 15:32

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בצהריים (שני) עם נציגי משפחות החטופים במשרד ראש הממשלה בירושלים – ושוחחו עימו יותר משעה.

איפה אתם רוצים את הדירה שלכם? הגרלת ‘דירה בהנחה’ • כל הפרטים

ביציאה מהפגישה, אמרה עינב צנגאוקר, אמא של מתן שחטוף בעזה, לחדשות 12: “ראש הממשלה אמר לנו שכל מה שמפורסם כרגע על עסקאות חטופים לא רלוונטי. אבל לחטופים אין זמן, לבן שלי אין את הזמן הזה להמתין. בסך הכל שמענו את המחויבות. ראש הממשלה אומר לנו מתחילת הדרך שיש לו מחויבות עמוקה ומוסרית להחזרת החטופים הביתה.

“שאלנו אם יש מתווה על הפרק – לא קיבלנו תשובה. אנחנו מתרשמים שראש הממשלה יעשה הכול יחד עם חברי הקבינט להחזיר את החטופים הביתה. הדגשנו את הדחיפות – אנחנו לא רוצים לקבל בכל יום הודעה על חטוף שמת בשבי. לא קיבלנו מידע חדש על עסקה על הפרק”.

יאיר, בנו של גדי מוזס שנמצא בשבי החמאס, הסביר בצאתו מהפגישה עם נתניהו: “הוא אמר שהמתווה כרגע הוא מתווה שאי אפשר להסכים עליו”.

מטעם לשכת ראש הממשלה נמסר בתום הפגישה כי נתניהו אמר למשפחות החטופים: “בניגוד למה שאומרים, אין הצעה אמיתית של החמאס – זה לא נכון. אני אומר את זה בצורה הכי ברורה שאני יכול משום שיש כל כך הרבה דברים לא נכונים שוודאי מייסרים אתכם. לעומת זה יש יוזמה שלנו, ולא אפרט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות