פרוספר אזרן: “לפחות 25% אני נותן ערבות שלא יחזרו בכלל לצפון”

ראש עיריית קריית שמונה לשעבר חשף: ישראל פינתה אזור ביטחון בפעם הראשונה בתוך המדינה - ו"בזה הודיעו לחיזבאללה שהם ניצחו" • "השיח באולפן מרגיז משום שאנחנו מספקים מודיעין לאויבנו בלי סוף"
חרדים 10
י"א שבט התשפ"ד / 21.01.2024 10:15

פרוספר אזרן, לשעבר ראש עיריית קריית שמונה, טען כי השיח באולפני החדשות מספק מודיעין לאויבים.

מזהים שהילד מוכשר מאד? תזניקו אותו קדימה עם קורסים לחרדים

בשיחה עם ‘כאן חדשות’, הוא הסביר: “השיח באולפן מרגיז משום שאנחנו מספקים מודיעין לאויבנו בלי סוף, כל מה שדיברתם על חלופות ויתרונות, האויב יושב ושומע”.

הוא הוסיף: “אתם בתקשורת מביאים לו את מיטב המוחות של מדינת ישראל ואנחנו מספקים לו את מיטב המודיעין בעולם עם דרכי פעולה אפשריות, זה צריך להיפסק”.

אזרן מתח ביקורת על התנהלות הלחימה של צה”ל: “את החיזבאללה היו צריכים להתחיל לפני עזה, את כל כוח ההרס שהרביצו לכיוון עזה היו מרביצים קודם לכיוון חיזבאללה. פינו פה אזור שהוא אזור ביטחון בפעם הראשונה בתוך מדינה ישראל, בזה הודיעו לחיזבאללה שהם ניצחו”.

הוא מתח ביקורת על פינוי תושבי הצפון: “כל אלה שפונו מעשרה קילומטרים, ביניהם יש אוחזי נשק, הם מקבלים דמי אבטלה, במקום לשים עליהם מדים ולצרף עוד מאה אלף לצבא ולהילחם בכל הזירות ולהודיע לכל אדם במדינה שהמדינה במלחמה קיומית, מלחמה”.

לדבריו, רבים מהמפונים לא ישובו:  “לפחות 25 אחוז אני נותן ערבות לא יחזרו בכלל. אנשים כבר שלושה חודשים שם, האריכו בעוד חודשיים, המלחמה בכאילו לא התחילה בצפון, זה עוד איזה שנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות