מוסקבה מצטלמת עם בכירי חמאס – ו”מלכלכת” עליהם מאחורי הגב

בכירים דרוזים מישראל שנפגשו ברוסיה עם בכירים רוסים מעידים: בחדרים הסגורים, במוסקבה מלכלכים על חמאס • מנהיג העדה הדרוזית, השייח' מופק טריף, ביקר בחודש שעבר במוסקבה, שם נועד עם סגן שר החוץ הרוסי ושליחו של פוטין למזרח התיכון
חרדים 10
י"א שבט התשפ"ד / 21.01.2024 09:22

האם מאחורי הקלעים רוסיה “מלכלכת” על חמאס ומשווה את מעשיו לדאעש, אך כלפי חוץ ממשיכה לארח את בכירי ארגון הטרור ולא מפספסת הזדמנות להצטלם איתם?

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

לפי דיווח של רועי קייס הבוקר (ראשון) ברשת ב’, בכירים דרוזים מישראל שנפגשו במוסקבה עם בכירים רוסים, מעידים כי בחדרים הסגורים יש לרוסים הרבה מה לומר על ארגון הטרור – ואלה לא דברים מחמיאים.

מנהיג העדה הדרוזית, השייח’ מופק טריף, ביקר בחודש שעבר במוסקבה, שם נועד עם סגן שר החוץ הרוסי ושליחו של פוטין למזרח התיכון, מיכאל בוגדנוב.

השייח’ טריף דרש בפגישה שרוסיה תפעל לשחרור החטופים הישראלים המוחזקים בשבי חמאס ואף ביקש שרוסיה תגנה בבירור את המתקפה הרצחנית של חמאס בשבת השחורה.

סגן שר החוץ הרוסי, מיכאיל בוגדנוב, אמר בשבוע שעבר כי סוגיית שחרור החטופים שבעזה “היא אחת המרכזיות במגעים של רוסיה עם נציגי הזרוע הפוליטית של חמאס וכן הנהגות של חלק ממדינות מזרח התיכון”.

בוגדנוב אמר את הדברים בפגישה עם בני משפחתו של החטוף אלכס לובנוב, המחזיק באזרחות רוסית.

על פי משרד החוץ במוסקבה, “בני משפחתו של לובנוב עודכנו על המאמצים הדיפלומטיים הנמרצים שנוקטת רוסיה למען שחרורו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות