טרגדיה בבורו פארק: בני זוג חרדים בני 75 נמצאו דקורים למוות בביתם

יעקב ורחל שפרבר ז"ל, בני זוג בני 75, נדקרו למוות במהלך השבת בדירתם בשכונת בורו פארק • בנם בן ה-46, אותו הגדירו השכנים כ"מופרע בנפשו", נעצר בידי השוטרים כחשוד במעשה, לאחר שהתבצר בדירה - ונלקח למעצר
נתן פרל
י"א שבט התשפ"ד / 21.01.2024 08:28

 טרגדיה קשה מאוד בשכונת בורו פארק:  עם צאת השבת נמצאו בני זוג חרדי דקורים למוות בתוך ביתם בשכונה החרדית.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

המשטרה וכוחות ההצלה הוזעקו אל בית המשפחה ברחוב 45  והשדרה ה-11 בסביבות השעה 17:20 – ומצאה בעל ואישה – יעקב ורחל שפרבר ז”ל – שניהם בני 75, עם מספר דקירות בגופם, כשהם ללא רוח חיים.

הבעל והאישה נלקחו על ידי כוחות ההצלה לבית החולים ‘רמב”ם’ הממוקם סמוך,  שם נקבע מותם.

לפי דיווח בעיתון ‘ניו יורק פוסט’, בנם בן ה-46 של בני הזוג, החשוד ברצח, התבצר בדירה לאחר הטבח. הדוקר, לכאורה, נלכד בידי השוטרים, נקשר באלונקה והועמס לאמבולנס בזמן שהמוני סקרנים התגודדו ברחוב וצפו בנעשה – ונלקח לחקירה ומעצר.

המשטרה אישרה כי בן 46 נעצר כחשוד, כשעה לאחר השיחה הראשונית שהתקבלה במוקד המשטרה.

פקידי משטרת ניו-יורק לא ציינו את הקשר של העצור לקורבנות, אך מקורות באכיפת החוק ושכנים אמרו ל’ניו יורק פוסט’, כי האיש שנלקח הוא בנם של בני הזוג ש”טיפל בבעיות בחייו והיה מופרע בנפשו”, כהגדרתם.

שכן סיפר כי תושב הבניין התקשר ל’הצלה’, לאחר ששמע רעשים שהגיעו מהדירה שמעליו.

“הוא בחור מופרע. הוא מביך. הוא גם מאוד שקט ולעצמו. היו לו בעיות בחייו”, אמר שכן אחר על העצור.

הבן התגורר עם הוריו, אותם השכנים תיארו בחיבה: “ההורים שלו אנשים מאוד נחמדים. אנשים שקטים.  האבא איש כל כך נחמד, אדם כל כך שקט”. שכן נוסף סיפר שהתפלל עם המנוח ז”ל מוקדם יותר בשבת.

תושב בורו פארק תיאר את בנם של בני הזוג כ”מוזר”, אך אמר שאביו היה אהוב בקהילה. “כולנו ידענו שהבן מוזר”, אמר התושב המקומי לכתבים סמוך למקום. “לפעמים הוא היה מדוכא… הוא היה סוג של מוזר”.

הוא הוסיף, כי הלוואי שהבן היה יכול להישלח ל”איזשהו מתקן” לטיפול בבריאות הנפש.

גם הוא תיאר את האבא המנוח ז”ל כ”אדם מיוחד” שהאכיל אנשים רעבים בשכונה, והזמין אותם לביתו לאכול, “הוא היה מדור אחר”, סיפר.

חקירת המשטרה נמשכת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות