אחותו של איתי סבירסקי חשפה: ‘השובה של איתי ירה בו תוך מנוסה’

מרב סבירסקי סיפרה על המידע שקיבלה על רצח אחיה הי"ד בשבי • "הייתה הפגזה של הצבא לא רחוק משם, לא על המקום שבו איתי היה, ורגעים ספורים אחר כך השובה של איתי או מי שהיה איתו ירה בו, תוך כדי מנוסה"
חרדים 10
י' שבט התשפ"ד / 20.01.2024 21:53

מרב סבירסקי, אחותו של איתי סבירסקי הי”ד שנרצח בשבי חמאס, חשפה בריאיון ל’אולפן שישי’ בחדשות 12 את העדכון שקיבלה מצה”ל –  לאחר הרצח  של אחיה.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

בתחילת השבוע פורסם סרטון מטלטל, אות חיים ראשון מאיתי בשבי. כמה ימים אחרי, המשפחה קיבלה את הבשורה הקשה כי איתי נרצח בשבי.

מרב: “קודם כל זה לא מדויק כי קיבלנו אות חיים מאיתי לפני 50 יום פחות או יותר מחטופות שיצאו. הוא היה בחיים, הוא היה איתן. אחרי 99 יום של סיוט – הוא נורה. ויש לי כאן הזדמנות גם לספר מה אני יודעת שקרה. אנחנו לאורך כל הזמן אמרנו ואומרים שוב ושוב שמטרות הלחימה כפי שמציגים אותן מתנגשות. מיטוט החמאס והחזרת החטופים לא הולכים ביחד. אמרנו – הלחימה מסכנת אותם והלחימה הורגת אותם. ובמקרה של איתי הייתה הפגזה של הצבא לא רחוק משם, לא על המקום שבו איתי היה, ורגעים ספורים אחר כך השובה של איתי או מי שהיה איתו ירה בו, תוך כדי מנוסה. סמיכות זמנים שאי אפשר לטעות בה וקרבה למקום ההפגזה שאי אפשר לטעות בה”.

עד כמה המידע הזה אמין מאיפה קיבלת אותו?

“זה המידע שקיבלנו”.

מצה”ל?

“זה המידע שקיבלנו. הלוואי שהייתי יכולה לקבל מידע אחר. זה אחד לאחד מה שאמרתי שוב ושוב שיכול לקרות. אז אף אחד לא יכול להגיד בדיוק, אבל כן הייתה הפגזה לא רחוקה, הוא מת מירי של החמאס, מירי של השובה שלו שירה בו ככל הנראה תוך כדי מנוסה, אני לא יודעת בדיוק למה, אבל זה בדיוק מה שאמרנו. לך תדע מה הסיבה, פשוט ירו בו. 99 יום הוא שרד שם בסיוט בזוועה ופשוט ירו בו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות