עמידרור: היום שאחרי? אף אחד לא יכנס כל עוד חמאס חזק –  כי יחוסל

ראש המל"ל לשעבר יעקב עמידרור סבור: יש להמשיך את הלחץ הצבאי על חמאס עד לעסקה שתביא לשחרור החטופים • "החרב עדין לא מונחת על צווארו של סינוואר"
חרדים 10
י"א שבט התשפ"ד / 20.01.2024 23:38

ראש המל”ל לשעבר יעקב עמידרור קורא לדרג המדיני להמשיך את הלחץ הצבאי, כדי להוביל לעסקה לשחרור החטופים ולמימוש מטרות הלחימה.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

עמידרור אמר בחדשות 12: “יש להמשיך את הלחץ הצבאי על חמאס ורק שהחרב תהיה מונחת על צווארו של סינוואר הוא יחתור לעסקה לשחרור החטופים”.

עמידרור נשאל מה זה “ניצחון מוחלט” עליו מדבר נתניהו – והשיב:  “הניצחון המוחלט זו אמירה שאי אפשר לתרגם, אבל יש משימה לצבא ועליו להגיעה לביצועה המלא – להשמיד את היכולת הצבאית של החמאס ואת היכולת לתפקד כארגון בעזה ואפשר להשיג את המטרות האלה.

“למשל היום חמאס לא יכול לפעול בצפון רצועת עזה – הוא לא מתפקד כארגון שם. להרוס את היכולת הצבאית שלו – להגיע למקום הייצור של הרקטות ולהרוס אותם כי גם אם ירצו לחזור ולייצר רקטות הם לא יוכלו”.

הוא קרא להמשיך בהשמדת מנהרות הטרור: “לא יודע אם יש מספיק חומר TNT לפוצץ את כל המנהרות, להרוס את כל התשתית שלו ואת המפקדות שלו, להרוס את היכולת הצבאית של חמאס. התמונה ברורה לגמרי לבכירי הצבא”.

על שאלת “היום שאחרי” שהשמאל דוחף לקבל עליה מענה כבר כעת, אמר עמידרור כי הוא סבור שאין זה הזמן לעסוק בכך ולהמתין עד תוצאות המלחמה.

“הצבא יודע לפרק את החמאס ואת המתקנים שלהם בלי קשר ליום שאחרי. עדין מוקדם לעסוק ביום שאחרי כי אנחנו לא יודעים איך המלחמה תסתיים. איך שתיגמר הלחימה ישפיע על ‘היום שאחרי’. אף אחד לא יכנס לרצועת עזה כל עוד החמאס חזק –  כי הוא יחוסל מיידית. ‘היום שאחרי’ לא קשור להמשך הלחימה. זו אמירה חסרת קשר למציאות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות