“הפיץ תיעודי חטופים”: חוסל סגן ראש מערך ההסברה של הג’יהאד

חיים טוויל
|
ט' שבט התשפ"ד / 19.01.2024 11:08
אבו פנונה היה אחראי להפקת הסרטונים של ארגון הטרור בכל הנוגע למטחי ירי לעבר ישראל – ועל יצירת והפצת תיעודי חטופים, כחלק מהלוחמה הפסיכולוגית • צפו בחיסול

לוחמי צה”ל ממשיכים לפעול בשטח רצועת עזה בתיאום עם כוחות חיל האוויר שמבצעים תקיפות מדויקות בהכוונת הלוחמים. לוחמי זרוע הים מסייעים לכוחות המתמרנים ותוקפים באש מהים.

אתמול (חמישי) חוסל ואא’ל אבו פנונה, סגן ראש מערך ההסברה של ארגון הג’יהאד האיסאלמי, בתקיפה של חיל האוויר, בהובלת פיקוד הדרום ובהכוונה של אגף המודיעין ושב”כ.

במסגרת עיסוקו, שימש בעבר כסייען של ח’ליל בהתיני, מפקד מרחב צפון הרצועה של הג’יהאד האיסאלמי, והחל משנת 2017 קודם לתפקיד סגן ראש מערך ההסברה של הארגון.

אבו פנונה היה אחראי להפקת הסרטונים של ארגון הטרור בכל הנוגע למטחי ירי לעבר ישראל, ועל יצירת והפצת תיעודי חטופים כחלק מהלוחמה הפסיכולוגית של ארגוני הטרור בעזה נגד תושבי ישראל.

במרחב מרכז רצועת עזה, פעלו לוחמי צה”ל מחטיבה 179. במסגרת הפעילות, מחבלים ביצעו ירי RPG לעבר הכוחות. בהמשך, סרקו הלוחמים את המרחב ואת המבנה בו פעלה חוליית המחבלים ואיתרו מטולי RPG, נשקי קלצ’ניקוב וציוד צבאי.

בשטח צפון רצועת עזה, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 5 חיסלו מספר מחבלים חמושים בהיתקלויות עם כוחות במרחב צפון רצועת עזה ביממה האחרונה. הלוחמים תקפו וחיסלו את המחבלים בסיוע ירי טנקים וכן בהכוונת כלי טיס של חיל האוויר.