“עכברוש פחדן”: ראשי הישובים על ההודעות המאיימות של חיזבאללה

ראש המועצה המקומית מטולה, על הודעת האיומים שקיבל מחיזבאללה: "בינתיים מי שמתחבא בבונקר כמו עכבר זה נסראללה, לא אני" • ראש העיר קריית שמונה: "נסראללה, די לשלוח הודעות. האיומים שלך עלובים כמוך"
חרדים 10
ח' שבט התשפ"ד / 18.01.2024 16:27

דוד אזולאי, ראש המועצה המקומית מטולה, התייחס היום (חמישי), בראיון לחדשות 12, להודעת איומים שקיבל מחיזבאללה.

אזולאי, כמו עוד ראשי יישובים בקו העימות,  קיבל אתמול הודעה בעברית לקויה בה נכתב: “תתרחק מהנוף ואל תתחבא כמו עכבר. אנחנו נגיע אליך לכל מקום”.

אזלואי אמר: “קודם כל אני יודע שהם יודעים איפה אני נמצא. הם יודעים איפה הבית שלי, אני גר ממש על הגדר, זה לא חדש לי. הפעם הראשונה שקיבלתי הודעה הייתה אתמול בצהריים, לא ידעתי מה לעשות, שלחתי את זה לפיקוד הצפון ויחידת הסייבר – אני מחכה לתשובות”.

הוא הוסיף: “אני יכול להגיד לך שהמספר הוא מרומניה, הקונסול הרומני התקשר והוא הבהיר לי שזה לא נשלח מרומניה אלא ממספר רומני”.

כשנשאל אם הוא חושש – השיב: “לא, ממש לא, אני מכיר את זה, יודע שהמלחמה הפסיכולוגית של חיזבאללה לא התחילה אתמול. מה שאני מאוד מקווה שהמנהיגים שלנו יתחילו להפנים ולשנות את המציאות, לצערי אנחנוו לא רואים את זה מתקדם.

“ממשלת ישראל צריכה להתעורר ולהתחיל לטפל בצפון. אני לא מתייחס להודעה הזו, בינתיים מי שמתחבא בבונקר כמו עכבר זה נסראללה, לא אני”.

גם ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן הגיב להודעות ששלחו לו  מחבלי החיזבאללה: “נסראללה, די לשלוח הודעות. האיומים שלך עלובים כמוך. עכברוש פחדן שמסתתר כל חייו בבונקר.

“חבל שאללא לא לקח אותך בפיצוץ בנמל ביירות. אתה חושב שישראל תהרוג אותך במלחמה שאתה מביא על ארצך, אבל אתה באמת צריך לפחד מאחיך הלבנונים שמחפשים נקמה במי שהרס את השוויץ של המזרח התיכון.

“כל כלב ביג’י יומו, והיום שלך יגיע כל רגע, אז במקום לשלוח לי הודעות נצל את הקליטה להיפרד מהמשפחה והיקרים לך”.

הוא הוסיף: “קריית שמונה חזקים ומאוחדים יותר מאי פעם. עם ישראל חי”.

להגדלה – לחצו על התמונה:
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות