דיווח: בליכוד הציעו ליש עתיד להצטרף תמורת תיקים של בן גביר

בכיר מהליכוד פנה ליש עתיד בהצעה מפתה כדי שיצטרפו לממשלת אחדות • גם ליברמן קיבל הצעה • בליכוד הכחישו: "זה חסר שחר" • בכיר בעוצמה: "באמת הגיע הזמן שאותו בכיר בליכוד יחליט אם הוא רוצה את המדיניות של לפיד או של בן גביר"
חרדים 10
ז' שבט התשפ"ד / 17.01.2024 20:49

בפגישה בין בכיר בליכוד לבכיר במפלגת יש עתיד הועברה הצעה להקמת ממשלה משותפת למשך שנה. כך דיווחה הערב (רביעי) דפנה ליאל בחדשות 12.

איפה אתם רוצים את הדירה שלכם? הגרלת ‘דירה בהנחה’ • כל הפרטים

על פי הדיווח, הפגישה התקיימה לפני כשבועיים, ולא נאמר בה מה יקרה בתום התקופה, אבל ליש עתיד הוצע להיכנס לממשלה תמורת תיקים בכירים.

בפגישה הובהר שגם התיקים של עוצמה יהודית, כולל המשרד לביטחון לאומי, על השולחן אך לצד זאת נאמר במפורש כי בן גביר יישאר בממשלה.

יו”ר יש עתיד יאיר לפיד סירב להצעה וטען כי הוא אינו מאמין לראש הממשלה. לליברמן הוצעה חברות בקבינט המלחמה ותפקיד שר בכיר, אך הוא השיב כי יהיה מוכן להצטרף לקבינט המלחמה אך רק לתקופת הלחימה.

מהליכוד נמסר בתגובה: “הפרסומים על הצעות שונות ומשונות ללפיד ולליברמן הם שקריים וחסרי שחר לחלוטין, בניסיון לפורר את ממשלת האחדות בזמן מלחמה”.

בכיר בעוצמה יהודית הגיב: “הצעת בכיר הליכוד ליש עתיד להצטרף על חשבון עוצמה יהודית לא מפתיעה. בשבועות האחרונים הליכוד נותן לבני גנץ להוביל את מדיניות הקבינט הקטן, וכנראה שבליכוד מחפשים גיבוי מיש עתיד. באמת הגיע הזמן שאותו בכיר בליכוד יחליט אם הוא רוצה את המדיניות של יאיר לפיד או של איתמר בן גביר”.

בתוך כך, מפלגת יש עתיד הניחה הערב הצעת אי אמון בממשלה בנושא תקציב המדינה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות