חרדי שעבר לינץ’ בשועפאט ב’שומר החומות’ יקבל פיצוי שמן מהערבי

במהלך 'שומר החומות' נתקע יהודי עם רכבו סמוך לשועפאט והותקף בידי ערבים • אחד התוקפים נידון ל-18 חודשי מאסר •  בתביעה אזרחית נקבע בפשרה: יפצה ב-75,000 שקלים • עו"ד מנשה יאדו: "הטיפול עובר להוצאה לפועל כדי לרדת לחייו ולגרום לו להצטער על מעשיו"
חיים טוויל
ז' שבט התשפ"ד / 17.01.2024 18:06

בית המשפט המחוזי בירושלים אישר הסכם פשרה, במסגרתו יפצה ערבי אשר תקף חרדי, תושב שכונת רמת שלמה, שנקלע עם רכבו סמוך לשכונת שועפאט בירושלים במהלך מבצע ‘שומר החומות’ בסכום של 75,000 שקלים.

רושמים לגני הילדים ובתי הספר בירושלים? • פה כל המידע שצריך

הערבי וחבריו ביצעו לינץ’ אכזרי ביהודי אשר ניצל הודות לתושבים שחלפו במקום והניסו אותו מהמקום ברכבם.

הערבי התוקף נעצר ונידון ל-18 חודשי מאסר.

לאחר גזר הדין הגיש היהודי תביעה אזרחית כנגד התוקף הערבי באמצעות עו”ד מנשה יאדו מחוננו.

בכתב התביעה מתאר עוּ”ד יאדו את הלינץ’ האכזרי: “ביום 16.5.21 איבד התובע שליטה על רכבו בסמוך לשכונת שועפט בירושלים. כתוצאה מהתאונה אבדה הסוללה של מכשיר הטלפון של התובע ולכן הוא לא יכול היה להזעיק עזרה, וכך נותר הוא בגפו ובלא טלפון בלב שכונה עוינת.

“בתוך זמן קצר החלו מקומיים תוקפים את התובע על רקע חזותו היהודית באירוע שהלך והסלים עד שבעיצומו הגיע הנתבע יחד עם אחרים והצטרפו ללהקה של פורעים שכבר תקפו את התובע וכולם בצוותא חדא פגעו בתובע מי בבעיטות, מי במרפקים, מי בהלקאת חגורות, מי בידוי אבן, באווירת לינץ רצחנית שעלולה הייתה להסתיים ברצח או בחבלה חמורה”.

עו”ד יאדו: “התביעה האזרחית נועדה להשלים את ההליך הפלילי. כעת הטיפול עובר לידי ההוצאה לפועל על מנת לרדת לחייו של התוקף ולגרום לו להצטער על מעשיו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות