בצה”ל מנסים לפתור את החידה: מה קרה לעין של אבו עוביידה מחמאס?

בסרטון תעמולה שפרסם השבוע דובר הזרוע הצבאית של חמאס, הבחינו גורמים בצה"ל כי אחת מעיניו גדולה מהשנייה "באופן חריג" • נפגע מתקיפות צה"ל, נחבל או שהוא סובל מדלקת ואין לו את התרופה המתאימה? • גורם ביטחוני: "לחסל אותו, גורם לנזק גדול"
חרדים 10
ז' שבט התשפ"ד / 17.01.2024 13:28

ביום שני פרסם אבו עוביידה, דובר דובר גדודי עז א-דין אל קסאם – הזרוע הצבאית של חמאס, סרטון תעמולה נגד ישראל, לאחר תקופה ארוכה בה לא פרסם סרטונים, כפי שנהג לעיתים תכופות בעבר.

רושמים לגני הילדים ובתי הספר בירושלים? • פה כל המידע שצריך

על פי דיווח של אמיר בוחבוט ב’וואלה’, בצה”ל הבחינו כי אחת מעיניו של אבו עוביידה הייתה גדולה מהרגיל. “כל מי שעוקב אחריו באדיקות יכול היה להבחין בשינוי שנוצר לו בעין, למרות שהוא היה חבוש בפניו בכאפייה. היא גדולה מהשנייה וזה חריג”.

לפי ‘וואלה’, גורם צבאי מעריך כי אבו עוביידה נפגע מתקיפות צה”ל, נחבל בצורה כזו או אחרת, או שהוא סובל מדלקת ואין לו את התרופה המתאימה. “זו נקודה מעניינת כי לאחרונה הוא צמצם את הפעילות שלו”.

הגורם הוסיף:  “מערכת הביטחון הישראלית נתנה לאירוע הזה שנקרא אבו-עוביידה לצמוח, להתפתח ולהסב נזק לישראל, במקום לסכל אותו כמו בכירים אחרים”.

לדבריו, “צריך להפעיל מאמץ לחסל את אבו עוביידה, בדיוק כמו שפועלים לחסל דמויות כמו מח”ט חאן יונס רפאעה סלאמה, מח”ט עזה עז אלדין חדאד, מח”ט רפיח מחמד שבעאנה וראש מטה המבצעים של הזרוע הצבאית מוחמד סינוואר. הוא גורם לנזק גדול והשפעה שקרית ומסוכנת”.

דובר צה”ל בערבית, סא”ל אביחי ארדעי, חשף לפני שלושה חודשים את תמונתו ושמו של אבו עוביידה – שמופיע בסרטוני חמאס כשהוא רעול פנים.

שמו של “אבו עוביידה” הוא חד’יפה כחלות.

בציוץ בו פורסמה תמונתו כתב אדרעי: “בדיוק כפי שחמאס מסתתר מאחורי מתקנים אזרחיים לשיגור רקטות לעבר ישראל. הוא ומנהיגי חמאס-דאעש אחרים אוהבים להסתתר בתוך מנהרות ומאחורי נשים וילדים, כמו גם מאחורי מסכות וצללים.

“חד’יפה כחלות – נחשפת. הגיע הזמן להפסיק להסתתר. המסכה והכאפייה לא יעזרו לך ולארגון שלך להסתיר את המכות שאתם מקבלים ואת גורלם של אלה שנותרו מכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות