ממי ביקש הרב זילברשטיין שיעמוד ויברך את משתתפי השיעור? • צפו

קובי ברמר, הפועל לסגירת עסקים בשבת, השתתף בשיעורו של הגר"י זילברשטיין לרופאים ורבנים - והתבקש לברך את כל משתתפי השיעור • קובי, שחש בתחילה אי נעימות, בעודו מתבטא כי אינו יודע לברך, והוא בסך הכל בעל מכולת - נעמד ובירך את כולם
יוסף גרינבוים
ז' שבט התשפ"ד / 17.01.2024 11:18

יעקב (קובי) ברמר, בעל חנות המכולת ברחוב שינקין 70 בתל אביב למעלה מארבעים שנה, ויו”ר ‘פורום בעלי המכולות’, התפרסם כאשר לחם לסגירת המרכולים בשבתות.

מזהים שהילד מוכשר מאד? תזניקו אותו קדימה עם קורסים לחרדים

קובי פועל בשנים האחרונות למען קדושת השבת, ומוביל מאבקים ללא פשרות נגד חילולי שבת. מאז הוא האיש המזוהה ביותר עם המאבק למען השבת בתל אביב, כשהוא פועל לשכנע בעצמו בעלי עסקים לסגור את החנות בשבת.

מזה שנים רבות שקובי נהג להגיע בקביעות אל הגר”ח קניבסקי זצ”ל, כדי להתברך ולהתייעץ על פעולותיו.

בשבועות האחרונים הצטרף קובי למאבקו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין בעיר רמת גן, כנגד חילולי השבת בפרהסיה.

בשבוע שעבר השתתף ברמר בשיעורו הקבוע של הגר”י זילברשטיין לרופאים ורבנים במרכז הרפואי ‘מעייני הישועה’. הרב זילברשטיין דיבר בשבח אלה הפועלים לשמירת השבת, וסיפר על החפץ חיים שאמר לאשה שהקשתה ללדת, שאם יבוא אחד עם זכות של סגירת חנות בשבת ויזכה לה אותה, היא תלד לשלום – ואכן כך היה.

בשלב זה, פנה אל קובי ברמר ואמר: “יש פה אצלינו יהודי מאד חשוב, קובי ברמר, הוא סגר הרבה מאד חנויות כפי שאני שומע ונלחם עם השלטונות. אנחנו רוצים לברך אותו, ורוצים הפוך, שהוא יברך אותנו. אל תתבייש, אתה תברך אותנו”.

קובי, שחש בתחילה באי נעימות, בעודו מתבטא כי אינו יודע לברך, והוא סך הכל בעל מכולת… נעמד ובירך את כולם שיהיו ברוכים…, כשלסיום הרב זילברשטיין ענה אמן יחד עם הציבור – והגיב: ‘תבקש גם מאליהו הנביא שיבוא ויעשה פה קצת סדר’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות