בקרוב בירושלים: מגדל חדש בן 34 קומות יוקם בשכונת גילה

פרויקט ענק של 180 דירות במגדל אושר להפקדה על ידי הוועדה לתכנון ובניה בעיר • יורחבו גם שטחי הציבור בסמוך למתחם, כולל הקמת גני ילדים ומעונות • מתוך כלל יחידות הדיור, כ-40 יחידות דיור יוקצו לטובת דירות קטנות
יוני גרין
ו' שבט התשפ"ד / 16.01.2024 18:24

בשורה חשובה בשוק הדיור הירושלמי: הוועדה לתכנון ובניה בירושלים החליטה להפקיד תוכנית על שטח כולל של כ-1.8 דונם, במתחם הממוקם בין הרחובות האחלמה והאנפה.

מזהים שהילד מוכשר מאד? תזניקו אותו קדימה עם קורסים לחרדים

מדובר בתוכנית של קבוצת ‘עומר& תנופה’, המורכבת משיתוף פעולה של שתי חברות מובילות בתחומן – החברה היזמית, חברת תנופה, בניהולו של אלי פוברסקי, והחברה המבצעת הותיקה עומר הנדסה ובניין בניהולו של ברוך חדד –  ועל פיה יוקמו 180 יחידות דיור במבנה בן 34 קומות, כאשר מתוך כלל יחידות הדיור, כ-40 יחידות דיור יוקצו לטובת דירות קטנות.

בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית מציעה שיפור של המרחב הציבורי, בין השאר על ידי הרחבת הדרך, הרחבת שטח מבנה הציבור הסמוך למתחם, וכן הקמת חיבור בין רחוב האחלמה לרחוב האנפה. בנוסף, התוכנית משלבת שטחי ציבור במתחם שישמש לטובת אשכול מעונות וכן שני גני ילדים, כמו גם  שטחי מסחר שכונתיים לטובת בעלי הדירות.

כיום קיימים במתחם 36 יחידות דיור במבנה שיכון בן 4 קומות, שיפונה לטובת הפרויקט החדש. התוכנית הוגשה, כאמור, על ידי חברת ‘עומר & תנופה’, ונערכה על ידי סטודיו O2A בע”מ.

מייצגי התוכנית הם משרד עוה”ד ש. פרידמן אברמזון. עו”ד מייצג דיירים משרד אלי תוסיה כהן.

מנכ”ל החברה אלי פוברסקי: “אנו רואים בגילה שכונה עם עתיד גדול שמתממש על ידי הנגשת תחבורה ציבורית באמצעות הרכבת הקלה ומייצר חיבור ישיר לכלל חלקי העיר, אני בטוח שהפרויקט יתרום משמעותית לפיתוח וצמיחת השכונה בפרט וירושלים בכלל”.

קבוצת ‘עומר& תנופה’ היא מהחברות המובילות בירושלים בתחום היזמות וההתחדשות העירונית. בימים אלו עוסקים בחברה בשלל פרויקטים בתהליכי הקמה ובנייה, ביניהם ניתן למצוא בניין בן 65 דירות יוקרה ברחוב יפו 59, פרויקט של 300 יחידות דיור ומלונאות בתכנונו של האדריכל האמריקני אייאן באדר ברחוב הלל, פרויקט פינוי בינוי רב מימדים שיתפרס על פני 3.5 דונם בשדרות הרצל ויכלול שני מגדלים ו-250 דירות מגורים, ו-1200 יח”ד שמתוכננות בשלושה פרויקטים מרכזיים של התחדשות עירונית בפסגת זאב,

בסך הכללי צפויים בחברה לבנות כ-2000 יח”ד בכל רחבי העיר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות