משה גפני עצר את הדיון בוועדת הכספים ויצא להפסקה. מה הסיבה?

יו"ר ועדת הכספים עצר את הדיון על הארכת תקנות הפיצוי לעסקים ביישובי הספר וביישובי האזורים המיוחדים בדרום ובצפון בגלל שנציגי אגף תקציבים לא הגיעו • מדובר בפעם השנייה שהם נעדרים מהדיון
יוני גרין
ו' שבט התשפ"ד / 16.01.2024 14:21

יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני,  עצר היום (שלישי) את הדיון בוועדת הכספים על  הארכת תקנות הפיצוי לעסקים ביישובי הספר וביישובי האזורים המיוחדים בדרום ובצפון – נוכח העדר נציגי אגף תקציבים.

מזהים שהילד מוכשר מאד? תזניקו אותו קדימה עם קורסים לחרדים

בפתח הדיון ציינה המשנה למנהל רשות המיסים, מירי סביון, כי בקשת הוועדה להגדלת מקדם הפיצוי לעסקים, לגביהם הוחלט כי יקבלו פיצוי מוגדל רק לגבי החודש נובמבר ופיצוי הזהה לפיצוי ביתר אזורי הארץ בחודש דצמבר – נמצאת בבחינה וכי יידרש לדבר אישור תקציבי.

נוכח הדברים ביקש יו”ר הוועדה את עמדת נציגי אגף תקציבים, ומשנוכח כי הם אינם בדיון הודיע כי הוא מוציא את הדיון להפסקה עד להגעתם, לאחר שגם אתמול לא נוכחו נציגי האגף.

אתמול ציינו באוצר  כי היעדרותם הייתה נוכח הדיון בממשלה על אישור תקציב המדינה.

אמש, במהלך דיון בוועדת הכספים של הכנסת, שהתכנסה לדיון במתווה הפיצויים לעצמאים ובעלי העסקים שנפגעו כלכלית קשות, כתוצאה מהמלחמה, גוללה את סיפורה רוני הורביץ, בת 31, נשואה ואם לתינוק בן 8 חודשים מנאות מרדכי, חברת פורום העצמאים שבבעלותה גלריה לאומנות ותרבות בקיבוץ השוכן במרחק חמישה קילומטרים מגבול לבנון.

רוני שיתפה את חברי הוועדה במצבה הכלכלי הקשה, כשהעסק בבעלותה אינו מתפקד מאז פרוץ המלחמה, ופתיחתו אינה נראית באופק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות