מקלב התלונן, ופרוש תקף: ממשלת ימין מלא מלא. מה יצא לנו מזה?!

במהלך ישיבת הממשלה על אישור התקציב, השר בני גנץ זעם: "פעם אחר פעם הליכוד מפר את ההסכמים איתי" • השר זוהר השיב לו: "תודה שהשתפרנו" • פרוש: או פקידי האוצר שולטים בכסף או היועמ"שית ובג"ץ שולטים ברפורמה"
חרדים 10
ו' שבט התשפ"ד / 16.01.2024 11:05

במהלך ישיבת הממשלה על אישור התקציב המעודכן לשנת 2024, זעם יו”ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, וטען: “פעם אחר פעם הליכוד מפר את ההסכמים איתי”.

איפה אתם רוצים את הדירה שלכם? הגרלת ‘דירה בהנחה’ • כל הפרטים

כך דווח היום (שלישי) מיכאל שמש ברשת ב’.

גנץ התייחס גם למינוי נציב שב”ס, ניצב קובי יעקובי, שיחליף בתפקידה את נציבת שב”ס היוצאת, קטי פרי, שפוטרה בידי בן גביר – בניגוד להסכם שנחתם איתו שקובע כי מינויי הבכירים יעשו בהסכמה, וכמובן גם להפרות קודמות של ההסכמים איתו בממשלת החליפים.

השר מיקי זוהר השיב לגנץ:  “אבל אתה חייב להודות שהשתפרנו מהפעם הקודמת”.

הממשלה אישרה אתמול את הצעת התקציב המתוקנת לשנת 2024. בתקציב אושרו כ-55 מיליארד שקלים תוספת לתקציב הביטחון. הצעת התקציב כללה גם כ-9 מיליארד שקלים למען התוכנית “מתגייסים למילואים”.

התקציב יובא לאישור משפטי ולקראת הכנה להצבעת הכנסת עד ה-19 בפברואר.

אמש פורסמו ציטוטים מתוך ישיבת הממשלה:

השר מאיר פרוש אמר: “לקחו לי הרבה מאוד כסף. כל הממשלת ימין מלא מלא מלא מלא. מה יצא לנו מזה?! או פקידי האוצר שולטים בכסף או היועמ”שית ובג”ץ שולטים ברפורמה”.

סגן השר אורי מקלב הוסיף: “לי היה ברשות לקידום חרדים תקציב לאנגלית לתלמידים מהמגזר החרדי. כולם רצו את זה אפילו במודיעין עלית. פסלו לי 20 מתוך. 25 מיליון מחשש ל’כפל תקציב’ עכשיו תסבירו לי מה זה כפל תקציב. ילדים ילמדו פעמיים ABC”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות