אות חיים מנועה ארגמני; חשש לחיי איתי סבירסקי ויוסי שרעבי

חמאס פרסם עוד סרטון עם אות חיים מהחטופה נועה ארגמני • ישנו חשש כבד לחייהם של איתי סבירסקי ויוסי שרעבי, שהופיעו בסרטון טרור פסיכולוגי של חמאס • דובר צה"ל: "אנחנו בוחנים את התמונות שפרסם ארגון הטרור. איתי לא נורה על ידי כוחותינו -  זהו שקר של חמאס"
חיים טוויל
ה' שבט התשפ"ד / 15.01.2024 20:37

 אחרי פרסום הסרטונים בהם נראים שלושה חטופים: דובר צה”ל, תא”ל דניאל הגרי, התייחס הערב (שני) לשני הסרטונים שפרסם חמאס ביממה האחרונה, בהם מופיעים איתי סבירסקי, נועה ארגמני ויוסי שרעבי.

הגרי ציין כי בניגוד לטענת ארגון הטרור, איתי סבירסקי לא נהרג מירי צה”ל.

מזהים שהילד מוכשר מאד? תזניקו אותו קדימה עם קורסים לחרדים

“בימים האחרונים נציגי צה”ל נפגשו עם משפחותיהם והביעו חשש כבד לגורלם עקב מידע שעומד ברשותנו”, אמר הגרי.

הוא התייחס לסרטון נוסף שפורסם הערב ואמר: “אנחנו בוחנים את התמונות שפרסם חמאס”.

דובר צה”ל הדגיש: “לצד זאת שקיבלנו אות חיים מנועה ארגמני, אני מבקש להבהיר: איתי לא נורה על ידי כוחותינו –  זהו שקר של חמאס. הבניין שבו הוחזקו לא היה מטרה, והוא לא הותקף על ידי כוחותינו. לא ידענו בזמן אמת את מיקומם, ואנחנו לא תוקפים במקום שבו ידוע לנו שייתכן וישנם חטופים”.

הוא הוסיף: “בדיעבד אנחנו יודעים שתקפנו מטרות סמוכות לאיתור שבו הם הוחזקו. אנו מתחקרים את האירוע”.

לדבריו, “חמאס מנסה לנצל את העובדה שהחברה הישראלית מקדשת את חיי אנשיה. זו העוצמה שלנו, הדאגה שלנו לאזרחים שלנו באופן שבו אנחנו נחושים להשיב את החטופות והחטופים. זה המצפן שלנו, זו החובה המוסרית שלנו”.

לפי דיווח בחדשות 12, נציגי צה”ל הגיעו הערב אל משפחותיהם של שלושת החטופים, שנחטפו לשטח רצועת עזה בשמחת תורה והופיעו בסרטון שפרסם חמאס ביממה האחרונה – ועדכנו את בני המשפחות במידע שיש בידי הצבא אודותיהם ובשני הסרטונים שלהם שפרסם חמאס ביממה האחרונה.

צה”ל בוחן את מהימנות הסרטונים ויעדכן את הציבור בהמשך.

אתמול פרסם ארגון הטרור חמאס סרטון של טרור פסיכולוגי שבו נראים סבירסקי, ארגמני ויוסי שרעבי. הערב פרסם חמאס סרטון נוסף של טרור פסיכולוגי שבו מתועדת ארגמני מדברת אל המצלמה.

יצוין, כי לא ניתן לדעת מתי צולמו הסרטונים. ‘חרדים 10’ לא יפרסם את הסרטונים.

ארגמני נחטפה ב-7 באוקטובר מפסטיבל נובה עם בן זוגה אבינתן אור. שני החטופים האחרים נחטפו מקיבוץ בארי.

בתחילת הסרטון שפורסם אמש מוצגים שלושת החטופים בנפרד. השלושה ככל הנראה צולמו במקומות שונים, ואומרים את שמם ואת גילם.  בהמשך הם מקריאים מה שהכתיב להם חמאס.

הארגון הודיע בסרטון אמש  כי היום יפרסם מה עלה בגורל שלושת החטופים שנראים בסרטון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות