“אמרתי לחובש שהבן גמור, חשבתי שאשתי תשרוד”: האב משחזר

חרדים 10
|
ה' שבט התשפ"ד / 15.01.2024 09:59
אליהו איילון, שאיבד את אשתו ובנו בפגיעת טיל נ”ט של חיזבאללה בביתם בכפר יובל שבצפון, שחזר את רגע הפגיעה: “התיישבנו לאכול. אחרי שתי דקות חטפנו טיל שנכנס לתוך הבית דרך החלון” • “קראתי לברק. לא ראיתי אותו. פיניתי את השברים. ראיתי שיש לו חור גדול בראש – והבנתי”

אליהו איילון, שאיבד את אשתו ובנו, מירה וברק הי”ד מפגיעת טיל של ארגון הטרור חיזבאללה בביתם בכפר יובל שבצפון, שחזר הבוקר (שני) את רגע הפגיעה.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

בריאיון לרשת ב’ מבית החולים הוא סיפר בתוכנית ‘קלמן ליברמן’: “התיישבנו לאכול. אחרי שתי דקות חטפנו טיל שנכנס לתוך הבית דרך החלון .

“הקיר שבין המטבח לסלון הפריד בינינו. ניגשתי לאשתי על הכיסא בפינת האוכל, היא קראה לי ‘אליהו’, ‘אליהו’. היא חשבה שקרה לי משהו. ואז היא הייתה כבר בלי הכרה”.

האזינו לראיון ברשת ב:

איילון המשיך ותיאר: “קראתי לברק. לא ראיתי אותו. פיניתי את השברים. ראיתי שיש לו חור גדול בראש והבנתי שהוא גמור. התקשרתי למד”א. לקח להם לדעתי הרבה זמן להגיע. פינו אותם לבית חולים.

“ראיתי במקום שהבן גמור, אמרתי לחובש שהוא גמור. אשתי – חשבתי שהיא תשרוד. הרופא אמר שמה שראיתי עליה מבחוץ זה כלום לעומת הפגיעה בפנים”.

ברק בן ה-45, היה חבר בכיתת הכוננות במושב. האם, מירה בת 76 והאב אליהו, בן 74 שעבד בלול בכפר, נפצע קל בגבו.

לדבריו, “הכפר צופה על כל עמק החולה. יש לנו חלון גדול לכיוון הצד המערבי של הגבול, אז בכל פעם שהיה ירי היינו הולכים לראות איפה נפל – במרגליות, קריית שמונה או במנרה. הייתי חייב כל יום להיות בלול במשק, אפילו בלילה.

“לא האמנתי שיקרה דבר כזה. חשבתי שהמרחק ישמור עלינו. הם השחילו את הטיל ממש בתוך החלון”.