‘הבן שלי חטוף בגללו, שיעוף מפה’: העימות של האב עם ח”כ צבי סוכות

אב שבנו נחטף לעזה תקף בצעקות את ח"כ צבי סוכות שהגיע לכיכר החטופים בתל אביב - ודרש ממנו לצאת מהאולם • סוכות יצא ואמר: "מותר להם להעביר עלי ביקורת, מותר להורה שכול גם לצעוק עלי. אוהב אותם ואעשה כל מה שיכול"
חרדים 10
ד' שבט התשפ"ד / 14.01.2024 21:00

במלאת מאה ימים להחזקת 136 ישראלים בשבי חמאס: ח”כ צבי סוכות מהציונות הדתית התייצב היום (ראשון) בכיכר החטופים בתל אביב ופגש את בני משפחותיהם.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

בפתח דבריו התייחס חבר ועדת חוץ וביטחון  לטלטלה הרגשית אותה חווים, מידי יום, החטופים ובני משפחותיהם: “בימים קשים אלו, בהם עם ישראל מטלטל בין ייאוש לתקווה, באתי לחבק ולהזדהות עם משפחות החטופים, ולומר, שעל אף חילוקי הדעות אנחנו מתייצבים כאן לצידכם, מחבקים, מתפללים ומייחלים להשבת כל החטופים לביתם בריאים ושלמים בקרוב ממש”.

סוכות ציין: “חשוב לזכור, שבצד השני של המתרס, עומד אויב אכזר וסאדיסטי, שנהנה לפגוע בעצבים החשופים והעדינים ביותר של החברה הישראלית. הדרך להשבת הלוחמים היא המשך הלחימה”.

אלא שלא כולם שמחו בבואו. יובל אור, שבנו דרור נחטף לעזה, תקף את הח”כ. “הבן שלי חטוף בגללו, הוא רצח את כלתי. שיעוף מפה. הוא הרוצח, הם הרוצחים. נבלות, רוקדים על הדם שלנו, שיילך מפה”, הטיח אור בח”כ סוכות – ודרש ממנו לצאת מהאולם.

ח”כ סוכות יצא ואמר: “מותר להעביר ביקורת”.

לאחר הביקור כתב: “הגעתי הערב בתיאום עם מטה המשפחות לכיכר החטופים לחבק ולהזדהות עם הכאב האיום של משפחות החטופים. אין יכולת לדמיין מה עובר עליהם במרתפי הנאצים מהחמאס ומה עובר על יקיריהם כבר 100 ימים.

“המובן מאליו: מותר להם להעביר עלי ביקורת, מותר להורה שכול גם לצעוק עלי. אוהב אותם ואעשה כל מה שיכול כדי לחבק את המשפחות, להשיב את החטופים הביתה ולהמשיך את הלחץ על חמאס”.

הוא הוסיף: “לעורכי הפושים הצהובים באתרים – לא תצליחו לפלג בינינו שוב. זה נגמר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות