ליברמן נגד פיילוט הפועלים מיו”ש: שערורייה, דבקות בקונספציה ישנה

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו תוקף את כוונת ראש הממשלה להתחיל בפיילוט של הכנסת פועלים פלסטיניים לעבודה בשטח ישראל • "אסור לחזור על טעויות העבר. חייבים לדאוג שמה שהיה לא יהיה יותר"
אריה ריבקינד
ד' שבט התשפ"ד / 14.01.2024 12:19

ח”כ אביגדור ליברמן, יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, תקף בחשבון הטוויטר שלו את הכוונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו להתחיל בפיילוט שיוביל להחזרת הפועלים הפלסטינים לעבודה בשטח ישראל.

“כוונתו של נתניהו להתחיל פיילוט בכל הקשור לסוגיית הכנסת הפועלים הפלסטינים לעבודה בשטח ישראל, זו שערורייה ודבקות בקונספציה הישנה שהתפוצצה לנו בפנים בשבעה באוקטובר”, כתב.

הוא הזכיר: “כל אותם 18 אלף פועלים עזתים שנכנסו לפני השבעה באוקטובר לשטח ישראל, עברו בדיקה ‘יסודית’ וקיבלו היתר עבודה מהשב”כ. בשבת השחורה התברר שחלקם הלא מבוטל היו סייעני חמאס שסיפקו לו מודיעין לפני המתקפה. חלקם הגדול אף הוביל את הביזה ביישובי העוטף”.

ליברמן קבע: “אסור לקחת סיכונים – הפלסטינים ביו”ש חשופים ושותפים להסתה המשתוללת ברשתות החברתיות הערביות, הכוללות שטיפת מוח שמבצעת הרש”פ, באמצעות כלי תקשורת פלסטינים רשמיים כנגד ישראל, דבר שמגדיל את הסיכון והסיכוי שאחד מאותם פועלים פלסטינים יבצע פיגוע טרור. אסור לחזור על טעויות העבר. חייבים לדאוג שמה שהיה לא יהיה יותר”.

בחדשות 13 דווח על התרעה של שב”כ לנתניהו לפיה קיים “חשש להתלקחות מיידית בשטחים – עלול להישפך דם רב, ומסיבות פוליטיות לא נעשה מספיק כדי למנוע זאת”.

יו”ר ועדת חוץ ובטחון של הכנסת, ח”כ יולי אדלשטיין הגיב בציוץ: “אנחנו לוקחים כל התראה, אם היא מונחת על שולחננו, ברצינות הראויה. עם זאת, הימים של קניית שקט נגמרו. מי שיקום על מדינת ישראל – מדינת ישראל תרמוס אותו. האויבים שלנו צריכים לדעת את זה וכוחות הביטחון צריכים לבצע את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות