ראש העיר קיבל בחצות שיחת וידאו בוואטסאפ מניו יורק וצפה בהולדת בתו

יוני גרין
|
ד' שבט התשפ"ד / 14.01.2024 11:25
אמש בחצות הלילה קיבל ראש העיר שיחת וידאו בוואטסאפ בה נאמר לו שהוא עומד לצפות בלידת בתו • לאחר דקות של מתח והתרגשות עצומה ילדה רעייתו סבטה בת נוספת במשקל 2.885 גרם • ומדוע הלידה התקיימה בניו יורק?

תאחלו מזל טוב לראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן.

רעייתו סבטה, השוהה בניו יורק עם בתם אביגיל, ילדה בשעה טובה בת נוספת אתמול בניו יורק.

מספר ימים לפני המלחמה טסו הוריו, משפחתו ורעייתו של ראש העיר, יחד עם בתם אביגיל בת ה-3.5, לארצות הברית, כדי להשתתף בבר ובת המצווה של אחייניו של ראש העיר – אהרון ואלינור, המתגוררים בניו יורק.

בשל המלחמה, החליט ראש העיר להישאר בעיר. אף אחד לא ציפה באותם ימים שהמלחמה תימשך זמן רב ואשתו שהייתה בחודשי הריון מתקדמים נשארה בחו”ל, ואמש ילדה את בתם השנייה.

אמש בחצות הלילה קיבל ראש העיר שיחת וידאו בוואטסאפ בה נאמר לו שהוא עומד לצפות בלידת בתו. לאחר דקות של מתח והתרגשות עצומה ילדה סבטה בת נוספת במשקל 2.885 גרם.

“זו שיחת הוואטסאפ הכי מרגשת שקיבלתי בחיים”, אמר ראש העיר. “שמח שהרחבנו את המשפחה ושמח יותר שהכל עבר בשלום ורעייתי ובתי הקטנה מרגישות טוב. כואב לי שלא הייתי פיזית בלידה, אבל אנחנו נמצאים במלחמה ונעשה הכל כדי לנצח ולאפשר לבתי ולכל ילדי ישראל לחיות במקום שקט ובטוח יותר. אני מחבק מכאן את רעייתי הגיבורה שנמצאת רחוק ממני עם שתי בנות ואני אעשה הכל כדי להחזיר אותן הביתה כמה שיותר מהר, כי אני מאוד מתגעגע והכי רוצה בעולם לחבק ולנשק אותם”.