מזעזע: הפעוט נרצח כנקמה על תלונה שהגישה דודה שלו במשטרה

אפי סיונב, בן 35 מלוד, נאשם שרצח את הפעוט בארבע דקירות סכין • בכתב האישום: זעם על דודתו של הפעוט, לאחר שהגישה נגדו תלונה במשטרה - והחליט לרצוח את אחיינה • מותו של הפעוט, שנדקר בעגלה, נקבע בבית החולים
חיים טוויל
ד' שבט התשפ"ד / 14.01.2024 11:12

פרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אפי סיונב, בן 35 מלוד, בגין רצח בנסיבות מחמירות לאחר שדקר למוות את הפעוט עילאי קירושין ז”ל, על מנת לנקום בדודתו.

מכתב האישום, עולה כי אלנה בריקמן, דודתו של הפעוט בן השנתיים, הגיעה לפני מספר חודשים לחנות בה עובד סיונב בלוד, על מנת לרכוש מגן מסך. אלנה התמהמה ברכישה, מה שהרגיז את סיונב שגם כינה אותה “לקוחה קשה” ו”גויה”.

למחרת חזרה אלנה לחנות והתלונה על סיונב בפני בעל החנות על התנהגותו.

בחודש ספטמבר האחרון אלנה הגישה תלונה במשטרה בעקבות תצלומים לא נאותים שנשלחו לטלפון הנייד שלה, ובחקירה עלה כי סיונב הוא חשוד אפשרי – ולכן נחקר באזהרה.

בחודש נובמבר האחרון, כשאלנה חזרה לחנות, סיונב נתן לה פתק עם מספר תעודת הזהות שלו ומספר תיק החקירה, ודרש ממנה לבטל את התלונה.

כחודש אחרי, כשנתקל באלנה כשהיתה יחד עם אחותה קטרינה ובנה הפעוט, ביקש ממנה להחזיר לו את הפתק עם פרטי תעודת הזהות ומספר התיק, והיא השיבה שתעשה זאת.

בעקבות אירועים הללו, החליט סיונב לנקום באלנה והצטייד בסכין.

לפני שבועיים וחצי טיילה קטרינה בפארק ברחוב חללי אגוז בלוד, יחד עם חברתה כשבנה הפעוט ובתה הפעוטה של החברה יושבים בעגלות. בשעות הבוקר, עזב סיונב את החנות והבחין בקטרינה מטיילת עם בנה. כשהבין שהפעוט קשור ומקורב לאלנה, החליט סיונב להמית את הפעוט. לכן, ניגש סיונב לרכבו, לקח את הסכין ועקב אחרי קטרינה וחברתה שהלכו לכיוון מרכול במרכז המסחרי. בשלב מסוים, קטרינה נכנסה למרכול בזמן שחברתה המתינה בכניסה עם התינוקות בעגלות. אז ניגש סיונב לחברה ושאל אותה מי מהתינוקת הוא בנה של קטרינה, שלף את הסכין ודקר את הפעוט 4 דקירות בחזה, בפניו ובראשו.

חברתה של קטרינה ניסתה למנוע מסיונב לדקור את הפעוט, משכה אותו והפילה אותו לרצפה, תוך שהוא פוגע בעגלה של בתה התינוקת, שנפלה מהעגלה. עובר אורח שהיה במקום התנפל על סיונב והשתלט עליו עד שהגיעה המשטרה.

הפעוט הובהל לבית החולים וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

בנוסף לכתב האישום הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשה נכתב: “נסיבות ביצוע העבירה מלמדות על מסוכנותו של המשיב לשלום הציבור. על מנת לממש את החלטתו להמית את הפעוט, על רקע תחושותיו הקשות כלפי דודתו וכמעשה נקמה, הצטייד המשיב בסכין, עקב הקור רוח אחרי האם וחברתה, ודקר באכזריות רבה פעוט רך בשנים אשר ישב בחוסר אונים בעגלתו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות