מדוע הריעו מאות איש בבורסה של ניו יורק לאישה חרדית מלוד?

"כל הנהלת הבורסה אמרה לה 'כל הכבוד שיש לך תינוקת ואת עובדת', אז אשתי אמרה להם שזו הילדה החמישית שלנו..." • סיון רהב מאיר על דבורה בטשווילי, אם לחמישה ילדים מלוד, שזכתה בכבוד גדול בבורסה של ניו יורק
סיון רהב מאיר
ב' שבט התשפ"ד / 12.01.2024 13:37

שלום סיון,

שמי מאור בטשווילי. אשתי האלופה דבורה זכתה בכבוד גדול ונדמה לי שבישראל ישמחו לשמוע על כך: היא עומדת כאן במרכז התמונה, ליד נשיאת הבורסה של ניו יורק, ונועלת את המסחר, בטקס המפורסם עם הפעמון של הבורסה.

כל זה בגלל ההישגים הנפלאים שלה כאחראית על פיתוח ומכירות במזרח התיכון בחברת ICE שאחראית על בורסת ניו יורק. באנו במיוחד מישראל, מהעיר שלנו לוד, יחד עם התינוקת שלנו.

כל הנהלת הבורסה אמרה לה ‘כל הכבוד שיש לך תינוקת ואת עובדת’, אז אשתי אמרה להם שזו הילדה החמישית שלנו…

אנחנו בזמן של מלחמה בישראל ובזמן הדיון הצבוע בהאג. יש לנו הרבה מה להגיד, אבל לפי כללי הטקס, אשתי לא יכלה לדבר במעמד הזה. לכן היא הגיעה עם שרשרת למען ישראל והחטופים והחיילים, שרשרת שכולם ראו.

אשתי חשבה היום על כל מי שאמר לה בעבר לא לעלות לישראל כי היא לא תצליח, או לא לעבוד בתחום הכלכלי כי היא לא תצליח כדתייה, או לא לנהל משפחה ברוכת ילדים כי זה יפגע לה בקריירה…

הגישה שלנו, כלומר הגישה של הרבי שלנו, הרבי מלובביץ’, היא אחרת. ובימים שבהם לא כל העולם מבין שישראל היא אור ולא חושך, אשתי האירה כאן אור גדול.

• מתוך הפייסבוק של סיון רהב מאיר
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות