סגן ראש העיר ת”א לאנשי החינוך: ‘הימנעו ממעגל השנאה המיותר!’ 

בעקבות הסערה נגד הנחת התפילין:  סגן ומ"מ ראש העיר ת"א, יו"ר סיעת 'מאמינים', שיגר מכתב למנהלים ואנשי חינוך • קרא ללמוד כיצד להכיל, לקבל ולכבד אחד את השני • "אין מקום בישראל, ודאי לא כיום, להתנהגות הפוגעת בדרכו ובאמונותיו של ציבור שלם שחי כאן בעיר"
אריה ריבקינד
א' שבט התשפ"ד / 11.01.2024 14:42

השבוע סערו הרוחות מחוץ לגימנסיה ‘הרצליה’ בתל אביב, כאשר מנהל התיכון התעמת עם חסיד חב”ד ועם נער שנענה להניח תפילין בסמוך לבית הספר.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

יו”ר סיעת “מאמינים”, חיים גורן, סגן ומ”מ ראש העיר תל אביב-יפו, שיגר מכתב בהול למנהלים ואנשי חינוך בעיר.

“ידידיי, אין מקום בישראל, ודאי לא כיום, להתנהגות הפוגעת בדרכו ובאמונותיו של ציבור שלם שחי כאן בעיר. על אחת כמה וכמה אין מקום להתנהגות כזאת בקרב אנשי חינוך. חובתנו לחזק ולקדם את רוח האחדות, האחווה והערבות ההדדית בייחוד בתקופה זו”.

גורן הזכיר: “התעוררנו, התפכחנו ומהר מאוד הפכנו מעם מבוזר ומפורד לאגרוף אחד, עם סיסמה אחת – ‘יחד ננצח’. אין הדבר אומר שאסור שיהיו חילוקי דעות, אולם אנו חייבים ללמוד כיצד להכיל, לקבל ולכבד זה את זו וזו את זה, כל אחד ואחת את אמונותיו וערכיו של השני”.

מתחילת המלחמה, הסביר גורן, “התחייבתי לעצמי ולציבור, לא אפעל אפילו לא לרגע קטן בשיטות הישנות, לא אתסיס ולא אקח חלק במעגל שנאה כזה או אחר, ואני קורא לכם ולכן – הצטרפו אליי. עוד לא מאוחר”. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות