גם תושבי מודיעין עילית מתלוננים: רעשי חפירה בלתי פוסקים כל היום

תושבים רבים בעיר החרדית מתלוננים על רעשי חפירה תמוהים • תושבת העיר: "שלחתי בקשה שמי ששומע רעשי חפירות ישלח לי עדכון. קיבלתי סרטונים רבים המתעדים את קולות החפירה • דובר צה"ל: "מתייחסים בכובד ראש וקשוב לדיווחים של התושבים"
חרדים 10
כ"ט טבת התשפ"ד / 09.01.2024 23:25

תושבים רבים בעיר החרדית מודיעין עילית, הממוקמת צמוד לגדר ההפרדה,  מתלוננים על רעשי חפירה תמוהים ובלתי פוסקים אשר מקורם בלתי ידוע. כך מדווחת הערב (שלישי) מרב סבר ב’ישראל היום’.

לאור אירועי 7 באוקטובר, ועל רקע תלונות רבות של תושבים בשרון על חפירות קדחתניות הנשמעות מתחת לפני השטח, מצטרפים כעת גם תושבי מודיעין עילית למתלוננים..

לדברי תושבים, בחודשים האחרונים – וביתר שאת מתחילת המלחמה – נשמעים שוב ושוב רעשי חפירות ופיצוצים גם בזמנים שקטים שבהם אין אזעקות ברחבי הארץ.

לפי הדיווח, ארגון ‘השומרים’ שהוקם בעיר דיווח לגורמי אכיפת החוק על רעשים חריגים והתבקש לדווח למשטרה על כל רעש חריג. אך לטענת התושבים הם אינם מקבלים מענה, ונדמה שנכון לעכשיו לא נעשה דבר.

“שלחתי בקבוצות בקשה שמי ששומע רעשי חפירות ישלח לי עדכון”. אומרת אילת צדוק, תושבת מודיעין עילית. “קיבלתי סרטונים רבים המתעדים את קולות החפירה לאורך שעות היום והלילה. לא ייתכן שעיר של כ־100 אלף תושבים לא מקבלת מענה”.

מדובר צה”ל נמסר בתגובה ל’ישראל היום’: “צה״ל מתייחס בכובד ראש וקשוב לדיווחים של התושבים. כוחות הביטחון ביצעו סריקות במרחב וקיימו בחינות נוספות אשר לא הניבו ממצאים בשלב זה. הנושא נמצא במעקב ובבדיקות מתמשכות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות