פטפטן רודף כותרות? השר כ”ץ לקח אחריות על חיסול מפקד כוח רדואן

שר החוץ החדש התראיין בתכנית 'הפטריוטים' והצהיר כי ישראל חיסלה את ג'וואד טוויל, מפקד כוח רדואן של חיזבאללה - זאת בזמן שישראל לא לקחה אחריות רשמית על החיסול
חרדים 10
כ"ח טבת התשפ"ד / 09.01.2024 00:01

שר החוץ החדש ישראל כ”ץ לקח הערב (שני), בריאיון לתכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14, אחריות על חיסולו של ג’וואד טוויל, מפקד כוח רדואן של חיזבאללה בדרום לבנון – זאת בזמן שישראל לא לקחה אחריות רשמית על החיסול.

על רקע השמועות על מעבר לשלב פחות אינטנסיבי במלחמה – כ”ץ הבהיר: “שום דבר לא נגמר, קבענו מההתחלה ארבעה שלבים אנחנו נמצאים בשלב השלישי. בין ההכרעה לניקוי. זה לא אומר שאין מחבלים בשטח, שאין חוליות. אנחנו צריכים גם לחסל אותם וגם לסכל עוד מנהרות. תמיד אנחנו מסתכלים לראות שלא נסכן חטופים, פועלים כל הכוחות כדי להשיג את היעדים”.

הוא הוסיף: “אנחנו באופן מכוון לעולם לא נפגע בחטופים, אבל באופן הכי מכוון נחסל את סינוואר ואת כל המחבלים. אנחנו צריכים להכריע את החמאס, להשיג את המטרות ואנחנו יודעים לעשות את זה. התוכנית מתנהלת בדיוק כפי שתוכנן בהתאם להתפתחויות”.

על גבול הצפון אמר: “יש את המצב הנוכחי שזו המלחמה אבל היא מתוחמת, אנחנו גובים מחירים מהחיזבאללה ופועלים לדחוק אותו יותר ויותר באופן מעשי. זה יכול להסתיים בלחץ בינלאומי כבד אגב על איראן שהיא תלחץ על חיזבאללה כי היא תבין את המחירים, זה יכול להתפתח באופן מעשי גם מחר”.

לדבריו, “אנחנו נלחמים, גם הגיבוי האמריקאי הוא גיבוי אסטרטגי, הם לא נלחמים במקומנו והם לא יילחמו במקומנו, אנחנו נלחמים. הדיפלומטיה היא דבר אחר, אני מדבר על לחץ עם איום צבאי אפקטיבי. לגבי הפגיעה בדרום לבנון כן לקחנו אחריות על אותו חיסול של המפקד בפועל בכוחות רדואן. אנחנו קבענו יעד להשיב את הביטחון לתושבי הצפון והדרום ולמדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות