משרד הפנים לישראל פרוש: תעביר מיד המסמכים לצברי

ברק צברי, סגן ראש העיר אלעד רושם לעצמו בסוף שבוע זה ניצחון על ראש העיר ישראל פרוש • משרד הפנים הורה: לאפשר לו לעיין במסמכים המבוקשים
ח' תשרי התשע"ה / 02.10.2014 13:46

לאחר לא מעט מכתבים אותם שיגר סגן ראש עיריית אלעד, ברק צברי, אל משרד הפנים וגורמים נוספים, הוא רושם לעצמו בסוף שבוע זה ניצחון על ראש העיר ישראל פרוש.

“כמה עלתה פינת המנגל מאחורי לשכתו של ישראל פרוש באלעד?”

במכתב המופנה אל ישראל פרוש, ראש עיריית אלעד, מבהירה לוי קרין, מנהלת תחום שלטון מקומי במשרד הפנים, כי חובה עליו לאפשר לצוברי לעיין במסמכים אותם ביקש.

“התקבלה פנית מר ברק צברי, סגן ראש עיריית אלעד, לפיה העירייה אינה מאפשרת לו לעיין במסמכים שהוא מבקש, בתוקף תפקידו בנושאים שונים, כמפורט במכתבו המצ”ב מתאריך 4.9.2014 .

אבקש להבהיר כי על פי סעיף 140א’ לפקודת העיריות פנקסי העירייה ומסמכיה יהיו פתוחים לעיון ובדיקה לכל חבר מועצה, ועל העירייה להעמיד לרשותו ולפי בקשתו לא יאוחר משלושה ימים מיום פנייתו לראש העירייה, או מי שהסמיכו לכך, והוא רשאי להכין לעצמו העתק, לרבות העתק צילומי או תקציר מהם.

לאור האמור, אבקשך לאפשר למר ברק צברי לעיין במסמכים המבוקשים לצורך מילוי תפקידו”.

בעיריית אלעד נהגו עד כה שלא להגיב על דבריו של צברי, בטענה: “איננו מעוניינים ליטול חלק במחלוקת חסרת התוכן ובהשמצות השקריות שמנסה צברי לעורר”.

לפנייתנו היום, השיבו: “אנחנו פועלים כנדרש וכראוי ולא משתפים פעולה במחלוקת התקשורתית חסרת התוכן הזו”.

לשאלתי אם פועלים כנדרש מדוע לא נתנו לסגן ראש העיר את המסמכים עד כה – לא היה מענה.

האם המסמכים אכן יועברו, כהוראת משרד הפנים? נמשיך ונעקוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עלה והצלח ברק , אל תירא ואל תחת !!!
    03/10/2014 09:29
    דודי
  1. קום ברק ושבה שבייך