פיר מנהרה בשטח בית ספר והוכחות שתלמידים אומנו בכלי נשק • צפו

בפעילות של חטיבה 7 בדרום ח'אן יונס אותרו בבית ספר אמצעי לחימה, פיר מנהרה - וגם תמונות שהעידו שתלמידי בית הספר אומנו בנשק • הכוחות גם איתרו אמצעי לחימה רבים שהוצבו בקרבת בתי אזרחים • צפו
חיים טוויל
כ"ז טבת התשפ"ד / 08.01.2024 12:15

צוות הקרב של חטיבה 7 פועל בימים האחרונים להרחבת התמרון בדרום חאן יונס: לוחמי צוות הקרב חיסלו מחבלים רבים בקרבות מטווח קצר, בירי פגזי טנקים ובשיתוף פעולה אווירי.

הכוחות ביצעו סריקות בתשתיות טרור הממוקמות לצד בתים אזרחיים ומשרדי מחבלים. בסריקות אותרו מטענים, נשקים, רימונים, מכשירי קשר ומסמכים מודיעיניים רבים.

בנוסף, חשפו הכוחות פיר במרחב בית ספר, צעצועים של נשקי קלצ’ניקוב – ותמונות המתעדות אימונים בנשק של תלמידי בית ספר.

בפעילות התקפית של צוות הקרב, נורו על הכוחות מספר טילי RPG. הכוחות חתרו למגע וחיסלו את חוליית המחבלים שביצעה את הירי בתקיפות טנקים ובהכוונת תקיפות אוויריות.

“הגדוד נלחם כבר קרוב ל-90 יום ברציפות בעזה. אחרי חודש של פשיטות, התקפות, תמרון מערכי בצפון הרצועה במרחב רימאל, בית החולים שיפאא’, בפרוזדור נצרים”, אמר מפקד בגדוד 12, רס”ן אמיתי. “הגדוד קיבל מעבר למרחב חאן יונס, בו נלחמים, אנחנו נלחמים כאן בחאן יונס כבר קרוב לחודש.

“הגדוד ביצע את כל המשימות האפשריות, החל מפתיחת ציר טנצ׳ר והתאמה של מגנים, נטרול מארבים, השמדה של אויב ותשתיות במרחב, איתור של פירים, והרגנו לא מעט מחבלים. כולנו ביחד, גם השריון וההנדסה, ביחד עם כוחות החי״ר של הגדוד עומדים בכל משימה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות