אמסלם: “גנץ צרח והשתולל ואז הדליף. הרמטכ”ל זו ילדה בגיל 3?”

השר דודי אמסלם לשרון גל ברדיו 'גלי ישראל' על פיצוץ הקבינט: "מי שהשתלח בנו זה גנץ, הוא כמעט הפך שולחן והתחיל לצרוח - כל זה כדי לעשות הצגה ולהדליף אחר כך. כל שאלה לגיטימית זו השתלחות? למה הרמטכ"ל זו ילדה קטנה בגיל 3 עם שמלה ורודה?"
אריה ריבקינד
כ"ז טבת התשפ"ד / 08.01.2024 10:44

השר דודי אמסלם שוחח הבוקר (שני) עם שרון גל בתוכניתו ברדיו ‘גלי ישראל’ על ‘הפיצוץ’ בקבינט מדיני ביטחוני בליל שישי האחרון.

אמסלם: “ערוץ 12 ו-13 חגגו שישי שבת שלם בשקרים ובהכפשה של הממשלה שלנו ולפי מה שקראתי בכל נושא ההדלפה, אני מניח שגנץ וחבר מרעיו הם שדאגו להדליף את זה. אלו הדלפות בלתי נתפסות ואני מציע להעביר פוליגרף את משתתפי הקבינט.

“אבל היות וזה כבר יצא החוצה, בואו נעשה סדר בעניין – הרמטכ”ל אישר לנו את הפרסום בתקשורת שהוא מקים ועדה לבדיקת מחדל השביעי באוקטובר. אמרתי לו – זה לא הגיוני. זאת לא ועדה רגילה. בשביעי לאוקטובר הייתה קריסה של כל מערכת ההגנה במדינת ישראל, זה מתחיל ממנו והולך צפונה.

“אמרתי לו שלא יעלה על דעת בזמן מלחמה, כשיש לנו חטופים ויש חיילים שנופלים, שהצבא יתעסק בדבר הזה. פתאום גנץ התחיל להשתולל כפי שאף פעם לא ראיתי אותו”.

שרון: זה מעניין עכשיו בזמן מלחמה?

אמסלם: “החוסן הציבורי ומה שקורה בקבינט משתקף החוצה ומשפיע על הציבור ולכן יש חובה לתקן את זה. הם כותבים ‘השתלחות ברמטכ”ל’, אבל זה היה בדיוק הפוך. מי שהשתלח בנו זה גנץ, הוא כמעט הפך שולחן והתחיל לצרוח – כל זה כדי לעשות הצגה ולהדליף את זה אחר כך. כל שאלה לגיטימית זו השתלחות? למה הרמטכ”ל זו ילדה קטנה בגיל 3 עם שמלה ורודה?”

על מינויו של פרופ’ אהרן ברק כשופט מטעם ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג, אמר השר: “אני מאוכזב מאוד. אהרון ברק הוא מאנשים שהתחילו את כל הכאוס במדינת ישראל, דבר שהשפיע על המלחמה ועל חמאס ולכן אני חושב שהבנאדם הזה לא ראוי לייצג את מדינת ישראל בשום פורום.

“ברמה המוסרית, מדינת ישראל לא צריכה להשתמש בשירותיו לאחר שהוא בעצם כרסם והרס את הדמוקרטיה הישראלית לעומק. יש מספיק משפטנים בינלאומיים שיכולים לייצג את העמדה של ישראל בכבוד – התוצאה תהיה נגד מדינת ישראל בכל מקרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות