הרצוג חשף ב-NBC מסמך סודי: כך חמאס מסליל בקייטנות ילדים לטרור

הכשרת "שאהידים": במסגרת מחנות קיץ, הילדים מוכשרים לירות בנשק, עורכים סימולציות ולומדים קורסים עיוניים והעמקה בערכי הג׳יהאד • מחנות הקיץ ממוקמים בתוך מחנות צבאיים של חמאס ברצועת עזה
אריה ריבקינד
כ"ו טבת התשפ"ד / 07.01.2024 17:45

נשיא המדינה יצחק הרצוג חשף היום (ראשון), בראיון לתכנית ‘פגוש את העיתונות’ ברשת NBC, את תכנית הפעולה של קייטנות הטרור של חמאס – המכשירות ילדים כדור העתיד של מחבלי הארגון.

במסמך, אשר סווג כסודי, ונכתב על ידי הזרוע הצבאית של חמאס בחודש יולי האחרון, מפורטות מטרות הקייטנה המחנכת ילדים צעירים לקיצוניות, טרור ושנאה רצחנית שמהותה: ״קידום תרבות ההתנגדות וערכי הג׳יהאד וההקרבה בקרב ילדי מחנות הקיץ. הכשרת ילדי המחנה רוחנית, נפשית ופיזית כדי שיהיו מסוגלים לשרת את ההתנגדות בעתיד, לתרום למיליטריזציה של החברה באמצעות אימונים”.

מדובר בהוכחה נוספת לכך שחמאס פועל לביסוס האידיאולוגיה שלו ברצועת עזה בין היתר באמצעות חינוך ילדים לשנאת יהודים, קיצוניות דתית, טרור והתנגדות אלימה.

בין פעולותיו מנהל חמאס רשת מחנות קיץ בתוך מחנות צבאיים ברחבי רצועת עזה, על מנת להכשיר את הדור הצעיר של ילדי עזה להיות דור העתיד של מחבלי הארגון.

כחלק מקייטנת הטרור, הילדים מוכשרים לירות בנשק, עורכים סימולציות ולומדים קורסים עיוניים – כל אלה לטובת הסללת ילדי עזה לשירות בארגון הטרור בעתיד. למעשה, הכשרת הילדים בקייטנות הטרור והחינוך היומיומי לטרור מדגישים ומבהירים את טבעו המעוות והקיצוני של חמאס; ואת האיום שהוא מהווה על החברה האנושית כולה.

נשיא המדינה אמר בתכנית: “הרשו לי להציג לכם מסמך מסווג, סודי בהחלט, שאיתרנו במפקדת חמאס במהלך הלחימה – זו חוברת, שמתארת הנחיה של מפקדי חמאס לאופן ניהול קייטנות לילדים במטרה להפיץ ולקדם את ערכי הג’יהאד.

“זהו מסמך שמראה בבירור שהפצתם של ערכי הג’יהאד, ושל ערכי ההתנגדות – משמעם טרור. הוא מדגיש איך להפוך מחנה קיץ לפעילות צבאית, דבר אשר מתקיים בכל רחבי רצועת עזה.

“כלומר, לוקחים את הילדים, בזמן שכולנו יודעים ומכירים את מחנות הקיץ ומטרותיהם – לאפשר חוויה מיוחדת עבור צעירים, ילדים ובני נוער המאפשרת להם להפוך לאזרחים של העולם החופשי, אזרחים עם חירויות, עם אושר, עם שמחה. ובמקום זאת, ב׳מחנות הקיץ׳ של חמאס, המטרה האמיתית היא להפוך את אותם צעירים לטרוריסטים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות