צפו: חוליית נוח’בה העמיסה ציוד לחימה לרכב – כטב”ם חיסל אותם

לוחמי צה"ל מחטיבת הנח"ל זיהו בבית לאהיה את זירת השיגור ממנה בוצע ירי רקטות מוקדם יותר השבוע אל העיר אשקלון - ומצאו מתחם עם עשרות משגרים • כוחות הנדסה השמידו אותם • מחבל חמוש זוהה על ידי רחפנים מתקדם לעבר כוחות - וחוסל
חיים טוויל
כ"ו טבת התשפ"ד / 07.01.2024 09:14

לוחמי צה”ל הלחם ברחבי רצועת עזה; כוחות מחטיבת גולני זיהו וחיסלו מספר מחבלי נח’בה תוך כדי העמסת אמצעי לחימה לרכב וכוחות מחטיבת הנח”ל איתרו והשמידו אתר שיגור ממנו בוצע ירי למרחב אשקלון

במרחב בית לאהיה זיהו כוחות מצוות הקרב של חטיבת הנח”ל את מקור השיגור ממנו בוצע ירי רקטות מוקדם יותר השבוע אל העיר אשקלון. הלוחמים החלו בפשיטות למרחב ממנו זוהו השיגורים.

אתמול, במהלך הפשיטות, איתרו הלוחמים מתחם ובו עשרות משגרים. לאחר האיתור כוחות הנדסה השמידו את המתחם.

באל בורייג’ תא התקיפה של צוות הקרב החטיבתי של גולני זיהו ארבעה מחבלי נוח’בה מכניסים אמצעי לחימה לרכב. כלי טיס מאויש מרחוק זיהה את החוליה נכנסת לרכב, תקף את המחבלים והשמיד את אמצעי הלחימה.

מחבל חמוש זוהה על ידי רחפנים של לוחמי צה”ל מתקדם לעבר כוחות שהיו במרחב, המחבל חוסל על ידי תא התקיפה של צוות קרב חטיבתי גולני.

במרכז רצועת עזה אותר, בפעילות של צוות הקרב החטיבתי 646, מפעל מחרטות לנשק.

הכוחות חשפו שני פירים בתוך מבנה במרחב ובסמוך לו, ולוחמי הנדסה השמידו את הפירים. במהלך פעילות הכוחות במרחב זוהו וחוסלו מספר מחבלים.

במחנה אל מעאזי איתרו לוחמי צה”ל מחטיבת גולני פיר ובו אמצעי לחימה רבים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות