תמיר אדר הי”ד, נכדה של יפה אדר, שנחטף – נרצח ב-7 באוקטובר

תמיד אדר הי"ד הוגדר כחטוף לאחר שמחת תורה • בקיבוץ הודיעו כעת כי הוא נרצח באותו יום, וגופתו מוחזקת בעזה • תמיר, חקלאי ואיש חינוך, הוא נכדה של יפה אדר שנחטפה לעזה - ושוחררה • הותיר אחריו אישה ושני ילדים
חיים טוויל
כ"ד טבת התשפ"ד / 05.01.2024 11:42

קיבוץ ניר עוז הודיע היום (שישי) כי בן הקיבוץ, תמיר אדר הי”ד שנחטף לעזה –  נרצח בשבת השחורה.

תמיר הותיר אחריו אישה, הדס, ושני ילדים בני 7 ו-3.5.

בבוקר שמחת תורה הוא הותיר את משפחתו בממ”ד ויצא להילחם במחבלים. מהקרב הזה לא שב. מאז נחשב לחטוף – והבוקר הודיעו בקיבוץ על הירצחו ביום הטבח.

בהודעת הקיבוץ נכתב: “קיבוץ ניר עוז מודיע באבל כבד על הרצחו של תמיר אדר, תושב הקיבוץ, בשבת ה-7.10. תמיר היה בן 38. נולד וגדל בקיבוץ וחי בו עם משפחתו – אשתו הדס, ושני ילדיו, חקלאי ואיש חינוך במקצועו. תמיר היה איש משפחה, אוהב אדם וטבע. אוהד מכבי תל אביב מושבע ותמיד מוקף בחברים. סבתו יפה אדר, בת 85, נחטפה גם היא ושוחררה. יהי זכרו ברוך”.

תמיר עבד בקרן רמון כמנהיג חברתי, ואף הפעיל תכניות חינוכיות בבית ספר יובלי הבשור. משפחתו סיפרה עליו כי לאחרונה החליט להגשים חלום ולעבוד בחקלאות בקיבוץ, קרוב לטבע ולשדות הקיבוץ שכל כך אוהב. בנוסף, הצטרף להנהלת החינוך בקיבוץ.

במטה משפחות החטופים מסרו: “משתתפים בצערה הכבד של משפחת אדר”. בהודעתם נכתב: “תמיר הוא דור שלישי בקיבוץ ניר עוז, חקלאי בנשמה שהאמין בתוצרת ארץ-ישראלית. תמיר היה שורשי ומחובר לאדמה, אהב את הארץ, אהב לטייל עם תרמיל על הגב, הוא היה אדם של מרחבים ונחלים. נהג לבלות עם הילדים בטבע לראות ביחד את השקיעה.

“כולם מספרים עליו שהיה אדם חברותי מאוד, מלא בחברים קרובים. איש שיחה עמוק ורגיש ובעל חוש הומור מפותח. אחד כזה, שתמיד מחייך ואוהב את החיים בפשטותם. יהי זכרו ברוך”.

סבתו של תמיר, יפה אדר, הוחזרה משבי החמאס בפעימה הראשונה של עסקת החטופים ב-24.11.23.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות