אחד מראשי המחאה מתנצל: ‘מרים לאנשים שראיתי בהם אויב. טעיתי’

ישי גרין, אחד מראשי המחאה נגד הרפורמה, פרסם פוסט בו קרא לשיתוף פעולה ואחדות בעם: "יש מאות חרדים שמסכנים את חייהם בעזה. זה לא משחק של מספרים. זה אחים שלנו" • "החלום שלי שאחים לנשק יפנו לביבי וישאלו איך אפשר לעזור. הוא נבחר דמוקרטית. לא רימה. 64 מנדטים"
חרדים 10
כ"ג טבת התשפ"ד / 04.01.2024 21:49

ישי גרין, יזם הייטק וממנהיגי המחאה נגד הרפורמה, שהתפרסם בין היתר כאשר השליך כסף על חרדים מול ביתו של אריה דרעי  בירושלים, על מנת ללעוג להם – פרסם היום (חמישי) פוסט בחשבון הטוויטר שלו בו סיפר כי שינה את דעתו על הממשלה, וכי הוא סבור שעל כל העם לשלב ידיים ולצופף שורות, על מנת להמשיך לנצח במלחמה.

גרין פתח: “אזהרה: בפוסט הזה אני מרים לאנשים שראיתי בהם אויב עד לאחרונה. טעיתי. הם לא האויבים שלי. בוודאות טעיתי – וזה ההסבר:

“בשלב הזה של הלחימה אנחנו מנצחים ובגדול. המטרה ברורה. סינוואר, מוחמד דף ואחרים מהחמאס מבינים עכשיו שאין מחילה. טובי הארץ מתנדבים ברגעים אלה, לחסל באופן אישי את אלה שרוצים במותנו. האנשים האלה מחזיקים בידיים שלהם אנשים שאנחנו יודעים על קיומם ואחרים שנשכחו. הם למעשה יהודים בשואה. במחנה ריכוז. הצבא הוא הכוח שהיה חסר בשואה. פה יש לנו מתנדבים מדהימים מכל הקשת הפוליטית.

“יש מאות חרדים שמסכנים את חייהם בעזה. זה לא משחק של מספרים. זה אחים שלנו. אני טוען שהפתרון למריבה בעם זה לחזור ולדבר. אני רוצה שמשה רדמן ידבר עם סמוטריץ.  הוא יגיד לו שהיו ויש חילוקי דעות. אבל זה בצד. איך אני עוזר לך. איך אני עוזר לחיילים. איך אני עוזר לפליטים. איך אני עוזר לחטופים. פשוט בא לעזור. אולי אני אופטימי, אבל אני הבנתי שבן גביר לא איש רע. בבסיס. שם את עצמו לא פעם בשביל העם. הוא משלם מחיר. הוא גם טועה המון. אבל אם לא נדבר, איך הוא ידע את דעתי”.

גרין הבהיר, כי הוא מבין כעת שנתניהו הוא ראש הממשלה הנבחר בדין וכי יש לשתף איתו פעולה: “החטא שלנו. היהירות”.

הוא הוסיף: “אני אומר יותר מזה, האופוזיציה כולה צריכה לבוא כמו גנץ, ולשאול את ביבי איך אפשר לעזור. החלום שלי שאחים לנשק יפנו לביבי וישאלו איך אפשר לעזור. ישירות ממנו. אני טוען שהוא נבחר דמוקרטית. לא רימה. 64 מנדטים. אמיתי. הפסדנו. אני אומר, אם הפסדנו, אז בוא לעזור. בגלל זה אני מעריץ את אחים לנשק והאקספו. הם ממש עובדים. הם פותרים בעיות. עכשיו שיתוף פעולה מלא: מראש הממשלה עד השרים. לא ציני. זה אפשרי.

“תתפלאו חברים, יש משהו חשוב יותר מהכל, זה לעזור אחד לשני. כמו ילדים אצל המנהל אני מרגיש. תסתדרו. מייד. עכשיו. או שאתה עוזר או שאתה לא מפריע. לחסל את האוייב לתמיד זה המטרה. זה פעם אחרונה. אני מאמין להם. אתם חייבים לדבר. החמאס מת על המריבה שלכם. למה לתת לו את זה.

“אני אומר לשחרר את ביבי מהאשמות. לשחרר אותו 100% ולהעביר את האחריות לבית המשפט. לחדול מלצעוק נגדו ולשאול, איך אפשר לעזור לך אחי? אבל זה גם הפוך. אני רוצה שהם ישאלו פומבית את האופוזיציה מה היא צריכה. מתחילים לעבוד בתאום. קיצר, זה הרעיון. נראה אם יתפוס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות