מטרת הפגישות של גלנט היא יחסי ציבור? • השיחה הטעונה עם נתניהו

רגע לפני שקבינט המלחמה התכנס לעוד דיון: ראש הממשלה ושר הביטחון התעמתו על הדיווח שנתניהו מונע מראשי המוסד והשב"כ להיפגש עם גלנט בלעדיו • במהלך הוויכוח הטיח נתניהו בגלנט: "ראש המוסד סבור שהדיונים האלה חסרי תוחלת ומטרתם היא יחסי ציבור" • השניים הכחישו
חרדים 10
כ"ג טבת התשפ"ד / 04.01.2024 21:21

בתחילת השבוע המתינו משתתפי קבינט המלחמה שהתכנס בקריה בתל אביב זמן רב להגעת ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גלנט.

הערב (חמישי) חשף ירון אברהם בחדשות 12 מה הייתה הסיבה לעיכוב: שיחה מתוחה בין השניים, על רקע דיווחים בחדשות 12 לפיהם ראש הממשלה מונע מראשי השב”כ והמוסד להיפגש עם גלנט בלעדיו –  הן בדיונים הנוגעים לחטופים והן בדיון מבצעי נוסף.

נתניהו אומר לגלנט באותה פגישה ב-4 עיניים, כי דיונים בנושאים ביטחוניים רגישים הקשורים למלחמה עם ראשי שירותים שכפופים אליו מתוקף החוק – ובלעדיו – לא מקובלים עליו, בטח כאלו שמהווים סוגיות לאומיות שנכון לדון בהן בפורום קבינט המלחמה.

“אני משקף בפניך את הטענות של ראש המוסד ברנע, שסבור שאלו דיוני סרק חסרי תוחלת שהמטרה שלהם היא יחסי ציבור”, אמר נתניהו לשר חובב יחסי הציבור.

גלנט השיב לנתניהו: “בזה שאתה מונע את הפגישות האלה – אתה פוגע בביטחון המדינה”.

ראש הממשלה ושר הביטחון נגיבו במשותף לידיעה והכחישו: “הידיעה איננה נכונה. אין בכוונתנו להתייחס לנאמר בשיחות בין ראש הממשלה לשר הביטחון המתקיימות בארבע עיניים. רה”מ ושר הביטחון עובדים בשיתוף פעולה למען הניצחון במלחמה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות