הלם: סטודנטית ירקה בפניו של קצין במילואים מחוץ לאוניברסיטה

סרן במילואים סהר כהן, נותר המום לאחר שלטענתו עמד לבוש במדי צה"ל מחוץ לאוניברסיטת רייכמן ואחת הסטודנטיות הוציאה אצבע משולשת וירקה עליו • סטודנטית אחרת נחלצה לעזרתו • הלוחם: "אני עוד לא מעכל, היא הייתה יהודייה" • הסטודנטית אותרה - והושעתה
חרדים 10
כ"א טבת התשפ"ד / 02.01.2024 21:08

יוצא הריאליטי סהר כהן, שירת מספר שנים כקצין במספר יחידות קרביות, ועם פרוץ המלחמה גויס למילואים.

לפי דיווח בערוץ 14, היום נתקל כהן במעשה מחריד, בעת שהיה על מדים, כאשר שלטענתו אחת הסטודנטיות מחוץ לאוניברסיטת רייכמן בהרצליה, ירקה עליו וסימנה לעברו אצבע משולשת.

המילואימניק מהיחידה הקרבית נותר בהלם, ובעודו ברכבת שיתף את האירוע המחריד. למרות שלא הצליח להגיב באותם הרגעים מרוב הלם, סטודנטית אחרת נחלצה לעזרתו.

“קרה עכשיו משהו שלא ציפיתי לו. עמדתי מחוץ לאוניברסיטת רייכמן וחיכיתי למונית, על מדים כמובן”, סיפר ותיאר כי הגיעה לכיוונו אחת הסטודנטיות, הוציאה אצבע משולשת בפניו וירקה עליו. “לא הספקתי לצלם אבל כמובן שלא נתתי לזה לעבור ככה. הייתה שם עוד סטודנטית שיצאה עליה, אבל אני? אני בעיקר בהלם”.

לאחר מכן כתב בסטורי נוסף: “באלוהים שאני עוד לא מעכל, ולכל השואלים – היא הייתה יהודייה. אני לא נרגע מעצבים”.

בהמשך עדכן הקצין כי התקשרו  אליו מאוניברסיטת רייכמן והודיעו לו שהסטודנטית אותרה, והושעתה מהלימודים. “מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שהיא עושה משהו כזה”, כתב, “עם ישראל חי! לא יקום אדם שיוריד אותנו, בטח ובטח לא מתכונו”.

תגובת אוניברסיטת רייכמן תפורסם אם וכאשר תתקבל.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות