אלישע מדן שנפצע אנוש בעזה השתחרר לשיקום • צפו

אלישע מדן, בנו של הרב יעקב מדן, נפצע אנוש בלחימה בעזה, בפיצוץ שהתרחש בבית הצמוד למסגד - בו נהרגו ארבעה מחבריו למילואים הי"ד, ושישה נפצעו • לאחר אשפוז ארוך בשערי צדק וטיפולים מפרכים, השתחרר לשיקום בתל השומר: "תודה רבה לכם שהצלתם לי את החיים"
תמי גיל
כ"א טבת התשפ"ד / 02.01.2024 11:49

לאחר 53 ימים באשפוז בשערי צדק: אלישע מדן, בנו של הרב יעקב מדן, שנפצע אנוש בלחימה בעזה, השתחרר היום (שלישי) לשיקום.

אלישע נפצע בפיצוץ שהתרחש בבית צמוד למסגד בצפון רצועת עזה. בתקרית נהרגו ארבעה מחבריו למילואים הי”ד, ושישה נפצעו.

אלישע נפצע בצורה אנושה, ונכנס לסדרת טיפולים ארוכה בשערי צדק –  שכללה טיפול כירורגי, פלסטיקה, אורתופדיה ועוד.

כעת, לאחר אשפוז ארוך של 53 יום וטיפולים מפרכים, משתחרר אלישע לשיקום בתל השומר.

בשחרורו מבית החולים אמר אלישע: “הרופא ביסעור שפינה אותי התעקש שכל הפצועים, הוא יפנה אותם. נראה לי שזה הנס הכי גדול שהיה לי, שבסוף אישרו ליסעור לקחת את כל ארבעת הפצועים והוא הנחית אותי פה עם כל הפצועים. זה הנס הגדול שנחתתי פה ולא בבית חולים אחר. אין מצב שהייתי ככה בריא, שמח, אופטימי, בלעדיכם. צוות כזה מדהים, חלומו של כל פצוע אנוש. מהעובדי ניקיון, כוח עזר, אחים ואחיות, רופאים ורופאות, ומנהלים. פשוט צוות מדהים, מקסים. תודה רבה לכם שהצלתם לי את החיים”.

עשרות אנשי צוות ‘שערי צדק’ נפרדו בשמחה והתרגשות גדולה מאלישע: “פגשנו גיבור שנלחם יחד עם חבריו בגבורה. התמודדותו של אלישע, כוחות הנפש והגוף שלו, נתנו לנו השראה גדולה. באנו לחזק ויצאנו מחוזקים. אנחנו מאחלים מכל הלב המשך החלמה מהירה וקלה לאלישע ולכל פצועי המלחמה”.

מנכ”ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ’ עופר מרין, אמר לאלישע: “לכל אחד מאיתנו יש חלק בזה שהחלמת. אבל הזכות העיקרית היא שלך. האנרגיה שלך, הרצון שלך. אנחנו צריכים את זה בתוך צוות. הזכות העיקרית היא שלך. תודה לצוות הנהדר. שנזכה לראות חיילים שיוצאים החוצה ובאים לבקר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות