לבקשת רגב: הרב-קו בחינם למפונים ומשפחות החטופים הוארך בחודש

משרד התחבורה, בשיתוף עם משרד האוצר, החליט כי הטבת הטענת הרב-קו חופשי חודשי לכל רחבי הארץ בחינם, למפונים ומשפחות החטופים והנעדרים - תוארך עד סוף חודש ינואר • מדובר בשווי הטבה של 610 שקלים לכל כרטיס
יוני גרין
כ' טבת התשפ"ד / 01.01.2024 14:51

בשל המלחמה המתמשכת בדרום ובצפון, המונעת מהתושבים ביישובי קו העימות שנאלצו להתפנות – לשוב לבתיהם, משרד התחבורה, בשיתוף עם משרד האוצר, החליט כי הטבת הטענת הרב-קו חופשי חודשי לכל רחבי הארץ בחינם, תוארך עד סוף חודש ינואר.

מדובר בשווי הטבה של 610 שקלים לכל כרטיס.

שירות הטענת הרב-קו בחינם פועל החל מתאריך ה- 23 לחודש אוקטובר האחרון לכל המפונים, שיכולים לממש את הזכאות בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות. להטבה זכאים גם משפחות החטופים והנעדרים.

נציגי משרד התחבורה מגיעים למוקדי פינוי התושבים, הן באופן יזום והן בתאום מראש.

יצוין כי כרטיסי הרב-קו הניתנים למפונים חינם, הם בנוסף לשירות ההיסעים החינמי שמפעיל משרד התחבורה, ומאפשר להם ביצוע נסיעות לבתי חולים, מרפאות חוץ, קופות חולים, קניות, ושינוע מיוחד למתקשים בניידות.

שרת התחבורה מירי רגב: “כל עוד המלחמה נמשכת, והתושבים אינם יכולים לחזור לביתם בבטחה, אנחנו במשרד התחבורה מחויבים באופן מלא להעניק להם את כל הסיוע הנדרש על מנת להקל עליהם ככל האפשר את השהות בחוץ. ההטבה ניתנת גם למשפחות הנעדרים והחטופים על מנת לסייע להם, ולו במעט, במצב הקשה בו הם שרויים, בתקווה לחזרתם המהירה של כל החטופים”.

מנכ”ל משרד התחבורה הבטיחות בדרכים, משה בן זקן: “החל מהיום הראשון ללחימה, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מגוייס באופן מלא למאמץ המלחמתי, ולטובת שלומם ורווחתם של האזרחים שנאלצו להתפנות מביתם. משרד התחבורה מעניק שירות בכל המוקדים בהם נמצאים המפונים, וקשוב לצרכים העולים מהשטח. ההחלטה של שרת התחבורה רגב היא חיונית ונצרכת עבור המפונים ובני משפחות הנעדרים והחטופים. אני מודה למשרד האוצר על השותפות. נמשיך לסייע למשפחות ככל שיידרש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות