פיגוע הסנפלינג • מאות הפגינו נגד “הניסיון לטייח את הרצח” של נתנאל

אבי כץ
|
ח' תשרי התשע"ה / 01.10.2014 21:22
מאות בני אדם הפגינו בבת ים על ניסיון הטיוח של ‘פיגוע הסנפלינג’ בו נהרג נתנאל עראמי הי”ד: “נגד היחס הבוטה והמזלזל של המשטרה למשפחת הנרצח, על הניסיון לטייח את הרצח”

מוחים: מאות בני אדם השתתפו הערב בהפגנת מחאה שנערכה בבת ים, בעקבות הפרסומים כי נבדק החשד שעובד הסנפלינג הדתי, נתנאל עראמי – נרצח.

כזכור, אמש הותר לפרסום, כי המשטרה והשב”כ אכן חוקרים חשד ולפיו כבל הסנפלינג עליו היה תלוי נתנאל, נחתך במתכוון על ידי פועל ערבי.

בעקבות זאת, נערכה היום הפגנה גדולה שיצאה מבית המשפחה בבת ים, עד לתחנת המשטרה בעיר, תחת הכותרת “פיגוע הסנפלינג”, וזאת כמחאה על טיוח העובדות על ידי המשטרה, לפי טענת המפגנים.

יהודה, ממארגני ההפגנה אמר: “אנחנו נפגין נגד היחס הבוטה והמזלזל של המשטרה למשפחת הנרצח, ונמחה על הניסיון לטייח את הרצח ולהפוך את נתנאל לפושע או רשלן. ציפינו שמשטרת ישראל תגונן על נפגעי הפיגוע אך אנו מרגישים שבמקום לסייע ולעזור מתייחסים אל בני המשפחה כמו פושעים”.

אביו של נתנאל, עוזיאל, אמר לערוץ 7 כי הם באו לצעוק את צעקתו של נתנאל, “הוא צועק מהאדמה שלא יהיה עוד קורבן”.

אתמול, במהלך מסיבת עיתונאים שקיימה המשפחה אמרה אמו, מרים: נתנאל בני יקירי נרצח בגלל היותו יהודי ולא שום דבר אחר. אני קוראת לכל הגורמים הממשלתיים שישמו קץ לזה. זה לא יתכן שאדם יצא לעבודה ולא יחזור ועוד בנסיבות טראגיות כאלו. מלכתחילה ידענו שזה רצח. וזה לא יכול להיות תאונת עבודה, היה ברור שכששני החבלים נפתחו זה רק רצח ולא שום דבר אחר”.

אני קוראת מפה לכל הגורמים האפשריים שישימו קץ לטבח הזה שעושים בנו. אנחנו כמו במטווח. אף אחד לא יודע מי הבא בתור. אנחנו דורשים ורוצים שהרוצחים ייתנו את הדין ושהממשלה תגיע כבר למסקנות הנכונות של איך להתנהג עם המחבלים הקטנים האלו שמחבלים בכרמים”, קראה האם. “כל פעם עוד אחד ועוד אחד ועוד אחד, בשיטתיות כזו שאין לה סוף”.

נתנאל עראמי, בן 27 התגורר ביישוב אחיעזר. לפני שבועיים הוא צנח אל מותו מגובה של 11 קומות, בעת שביצע עבודות סנפלינג.