גלית דיסטל: ‘יצרתי שסע, מתנצלת’ • גוטליב: לא גלית, את לא אשמה’

בראיון לחדשות 13 אומרת דיסטל אטרבריאן: "יצרתי שסע, יצרתי פילוג ויצרתי מתח, והמתח הזה הוביל לחולשה" • טלי גוטליב הגיבה: "את פשוט לא יודעת להיות ימנית. ליטוף השמאל אותך זו אשליה מסוכנת שמסכנת את מחנה הימין כולו"
חרדים 10
י"ט טבת התשפ"ד / 31.12.2023 19:02

חברת הכנסת והשרה לשעבר גלית דיסטל אטבריאן מתייחסת לשאלת האחראים לטבח ומתחרטת על פעולות שנקטה בהן לפני ה-7 באוקטובר.

בריאיון שישודר הערב (ראשון) בחדשות 13 אומרת דיסטל: “היו בערך 100 אנשים שהדהירו 9 מיליון לתהום. מהפוליטיקה, מהתקשורת, ממובילי הרשת. אני הייתי חלק מהאנשים שגרמו למדינה להיחלש, שפגעו באנשים, באזרחים שבחיי היום יום הם חברים שלי, הם הבן הזוג שלי”.

“זה נחת עליי בשנייה”, היא משחזרת. “פתאום את קולטת שכל מה שחשבת שעשית טוב – עשית רע, ויצרתי שסע ויצרתי פילוג ויצרתי מתח והמתח הביא לחולשה והחולשה הזו בהמון מובנים הובילה לטבח”.

היא הוסיפה: “אני יושבת ואומרת לציבור הדמוקרטי-חילוני, חטאתי לכם, גרמתי לכם לכאוב, גרמתי לכם לפחד על החיים שלכם פה, אני מתנצלת על זה”.

ח”כ טלי גוטליב מתחה בתגובה לראיון ביקורת על חברתה לסיעה: “לא גלית. את לא אשמה. וגם אנחנו לא! את פשוט לא יודעת להיות ימנית. צריך הרבה כח ותעצומות להיות ימני אמיתי”, כתבה גוטליב בחשבון הטוויטר שלה.

היא הוסיפה: “ימני סופג רפש והוא תחת איומים דמוניזציה והשפלה. ליטוף השמאל אותך זו אשליה מסוכנת שמסכנת את מחנה הימין כולו. העיקר שיחבבו אותך האנשים הנכונים, אלה ששולטים בשיח ובתקשורת. חבל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות